فولاد و آهن

ثبت رکورد تولید ماهانه در ناحیه آهن سازی

ثبت رکورد تولید ماهانه در ناحیه آهن سازی
پایگاه خبری معدن نیوز-با همت و پشتکار کارکنان سخت کوش واحد گندله سازی و مگامدول شهید خرازی و حمایت واحدهای فنی و پشتیبانی، بار دیگر واحدهای گندله سازی و احیاء مستقیم ۲ موفق به ثبت رکوردهای جدیدی شدند.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-با همت و پشتکار کارکنان سخت کوش واحد گندله سازی و مگامدول شهید خرازی و حمایت واحدهای فنی و پشتیبانی، بار دیگر واحدهای  گندله سازی و احیاء مستقیم 2 موفق به ثبت رکوردهای جدیدی شدند.
به گزارش معدن نیوز علی جیلان رئیس تولید واحد گندله‌سازی با تایید این خبر گفت: تلاشگران این ناحیه موفق شدند با تولید 687 هزارو 200 تن گندله در مردادماه سال جاری حماسه‌ای دیگر بیافرینند.
وی رکورد قبلی تولید ماهانه در این واحد را مربوط به خردادماه سال 1391 و به میزان 685 هزارتن اعلام کرد.
ایشان خاطرنشان کرد: دستیابی به این رکورد با بهبود و کاهش زمان در اجرای روشهای تعمیراتی و بهره برداری که ناشی از بکارگیری تجربه و دانش فنی ایجاد شده در واحد گندله سازی می باشد محقق گردیده است.
رئیس تولید واحد گندله‌سازی در رابطه با ثبت این موفقیت جدید، از پرسنل و مدیریت ناحیه آهن سازی و همچنین مدیریت و کارکنان واحدهای فنی و پشتیبانی تشکر و قدردانی نمود.
بنابر همین گزارش رحیم عبدی مدیر ناحیه آهن سازی از ثبت رکورد در مگامدول شهید خرازی خبر داد و گفت: با لطف و عنایت پروردگار در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، بار دیگر غیور مردان عرصه صنعت در مگامدول شهید خرازی (واحد احیاء مستقیم2) با تولید 118 هزار و 430 تن آهن اسفنجی در مردادماه 1392 موفق به کسب رکورد جدید دیگری شدند.
وی رکورد قبلی این مگا مدول را مربوط به  تیرماه سال جاری و به مقدار 116 هزار و 885 تن اعلام کرد.
ایشان در ادامه به دلایل دستیابی به این رکورد اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل مهم افزایش تولید نسبت به رکورد قبلی جلوگیری از توقف اضطراری می‌باشد که با همت و سعی و کوشش و تلاش کارکنان این امر محقق گردید.
مدیر ناحیه آهن سازی در خاتمه از کلیه همکاران در ناحیه آهن‌سازی، توسعه ناحیه،‌ خدمات فنی پشتیبانی، تعمیرات واحد، دفاتر فنی تولید و تعمیرات و سایر همکاران شرکت تشکر و قدردانی کرد.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد