فولاد و آهن

صرفه جویی دو میلیارد و سیصد میلیون ریالی با بازسازی مکانیزم های بالابر در شرکت فولاد مبارکه اصفهان

صرفه جویی دو میلیارد و سیصد میلیون ریالی با بازسازی مکانیزم های بالابر در شرکت فولاد مبارکه اصفهان
پایگاه خبری معدن نیوز- رییس مکانیزم های عمومی واحد حمل و نقل و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه از بازسازی مکانیزم های بالابر جرثقیل ۵۰ و ۱۸ تن در شرکت فولاد مبارکه خبر داد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- رییس مکانیزم های عمومی واحد حمل و نقل و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه از بازسازی مکانیزم های بالابر جرثقیل 50 و 18 تن در شرکت فولاد مبارکه خبر داد.
به گزارش معدن نیوز رحیم خلقی گفت: با راه اندازی این مکانیزم های بالابر، صرفه‌جویی 2 میلیارد و سیصد میلیون ریالی در سال برای شرکت حاصل گردید.
وی افزود: یکی از دلایل اجرای این پروژه کاهش هزینه‌های استفاده از مکانیزم استیجاری بود که ما را برآن داشت تا نسبت به بکارگیری موثر از دارایی‌های شرکت مبادرت به بازسازی و بهره‌برداری از جرثقیل های هیدرولیک ملکی به جای مکانیزم استیجاری نماییم.
بدین منظور مکانیزمهای جرثقیل 50 و 18 تن بوم هیدرولیک فولاد مبارکه اصفهان که حدود 2 سال بعلت نبود قطعات یدکی در بازار بدون استفاده و معیوب در پارکینگ حمل و نقل قرار داشت طی یک برنامه ریزی و کنترل پروژه دقیق، با اراده و همت کارکنان زحمت کش و غیور تعمیرگاه مکانیزم های عمومی و در لبیک به پیام مقام معظم رهبری درسال 1392 که سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی نامیدند، با بومی سازی قطعات و در کمترین زمان توانستیم این مکانیزمها را بدون هیچگونه عیب با رعایت اصول ایمنی و بدون هیچگونه نشتی آماده بهره برداری نماییم.
وی تصریح نمود: در حرکتی دیگر تیم بازسازی این واحد توانستند ضمن بازسازی این مکانیزم ها: اجرای سیستم LMI این مکانیزمها را که برای جلوگیری از خطای احتمالی اپراتور در تنظیم بار و طول دکل و زاویه در ارتفاع مورد استفاده قرار می گیرد و سالها بعنوان مغایرت ایمنی ثبت می گردید، نصب و راه‌اندازی نمایند.
ایشان در پایان از عنایات و حمایت‌های همه جانبه‌ی مدیریت عالی شرکت، معاونت بهره‌برداری و خرید، مدیر ارشد خدمات فنی و پشتیبانی، مدیر حمل و نقل و پشتیبانی و همچنین کلیه همکاران محترم واحد مکانیزم های عمومی و خرید مستقیم و دفتر MPC ناحیه که در اجرای این پروژه همکاری نمودند تشکر و قدردانی نمود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد