فولاد و آهن

چهارشنبه جاری؛

آخرین عرضه اولیه سال ۹۲ فرابورس با فولاد ارفع به پایان می رسد

آخرین عرضه اولیه سال ۹۲ فرابورس با فولاد ارفع به پایان می رسد
پایگاه خبری معدن نیوز-در پی درج شرکت آهن و فولاد ارفع در بازار دوم، ۵ درصد از سهام این شرکت ۲۰۰ میلیارد تومانی از سوی سهامدار عمده برای عموم عرضه اولیه می شود.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-در پی درج شرکت آهن و فولاد ارفع در بازار دوم، 5 درصد از سهام این شرکت 200 میلیارد تومانی از سوی سهامدار عمده برای عموم عرضه اولیه می شود.
به گزارش معدن نیوز بهنام محسنی با اعلام این خبر افزود: در پی درج شرکت آهن و فولاد ارفع در بازار دوم، 5 درصد از سهام این شرکت 200 میلیارد تومانی از سوی سهامدار عمده برای عموم عرضه اولیه می شود.
همچنین این عرضه از سوی 4 سهامدار عمده معادن و فلزات ، چادر ملو، صبا نور و سرمایه گذاری امید انجام می شود.
محسنی با اعلام اینکه شرایط کاری کارگزاران و سرمایه گذاران در روزهای پایانی سال قابل درک است خاطر نشان کرد: به منظور تسهیل فرآیند تخصیص سهام به مشتریان توسط کارگزاران و سهولت شرایط تسویه وجوه معاملات و همچنین کاهش فرآیند بروکراسی ،‌ مقرر شده بیشترین تعداد سهام به معامله گران آنلاین اختصاص داده شود. بنابراین 70 درصد ازکل سهام قابل عرضه از طریق معاملات برخط عرضه و معامله خواهد شد.
وی با اشاره به عرضه اولیه 99 میلیون و 743 هزار و250 سهم این شرکت فولادی ادامه داد: تخصیص حدود 69 میلیون سهم به معامله گران برخط که بیشترین سهمیه درنظرگرفته شده درعرضه های اولیه فرابورس بشمار می رود ، منجر به رعایت عدالت و انصاف شده و پیش بینی می شود بالغ بر 30تا 40 هزار نفر دراین عرضه اولیه مشارکت داشته باشند.
به گفته محسنی شرکت فولاد ارفع درحالی سال جاری به ازای هر سهم 46 ریال سود اعلام کرده که سود هر سهم  سال آینده 519 ریال پیش بینی شده است.

 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد