معدن

برنامه های هفته معدن تعیین شد

برنامه های هفته معدن تعیین شد
پایگاه خبری معدن نیوز-برنامه ها و عناوین روزهای هفته معدن که از ۳۱ اردیبهشت تا هفتم خرداد برگزار می شود، اعلام شد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-برنامه ها و عناوین روزهای هفته معدن که از 31 اردیبهشت تا هفتم خرداد برگزار می شود، اعلام شد.
به گزارش معدن نیوز سعید میرزایی؛ دبیر انجمن مهندسی معدن ایران و دبیر کمیته گرامیداشت هفته معدن در گفتگو با معدن24 با بیان این مطلب گفت: از سال 89 کمیته دایمی گرامیداشت هفته معدن با حضور تعدادی از تشکل ها و سازمان ها از قبیل انجمن مهندسی معدن ایران، انجمن علمی زمین شناسی، نظام مهندسی معدن ایران، نماینده سازمان ایمیدرو، نماینده سازمان زمین شناسی، خانه معدن ایران، جامعه مهندسان مشاور و جهاد دانشگاهی تشکیل شد.
وی در ادامه افزود: دبیرخانه دایمی این کمیته در محل انجمن مهندسی معدن و دبیر آن، دبیر انجمن است.
دبیر کمیته گرامیداشت هفته معدن هدف از برگزاری این هفته را گرامیداشت معدن و معدنکاری در معادن کشور به عنوان خط مقدم جبهه معدنی عنوان کرد.
میرزایی از برگزاری افتتاحیه هفته معدن در سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور در روز 31 اردیبهشت خبر داد و افزود: روز اول خرداد پنجشنبه است و به دلیل تعطیلی در این روز مراسم افتتاحیه را در روز 31 اردیبهشت برگزار خواهیم کرد.
وی در ادامه اظهار داشت: روز دوم به نام روز معدن و اخلاق حرفه ای، روز سوم به نام روز معدن، محیط زیست و توسعه پایدار نام گذاری شده است.
دبیر کمیته گرامیداشت با بیان این مطلب که برنامه روز چهارم با عنوان معدن و صنایع معدنی در سازمان ایمیدرو و برنامه روز پنجم با عنوان معدن، آموزش و پژوهش در دانشکده معدن دانشگاه امیرکبیر برگزار خواهد شد، افزود: روز ششم به عنوان روز روز معدن و تشکل های معدنی و روز هفتم نیز به عنوان روز معدن و کارآفرینی و اشتغال در معادن نامگذاری شد است.

 



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد