فولاد و آهن

صبح امروز در کرمان انجام شد:

بازدید وزیر صنعت ، معدن و تجارت از شرکت تولیدی فولاد میدکو

بازدید وزیر صنعت ، معدن و تجارت از شرکت تولیدی فولاد میدکو
پایگاه خبری معدن نیوز-وزیر صنعت ، معدن و تجارت صبح امروز از شرکت فولاد سیرجان ایرانیان یکی از شرکتهای زیر مجموعه "میدکو" بازدید کرد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-وزیر صنعت ، معدن و تجارت صبح امروز از شرکت فولاد سیرجان ایرانیان یکی از شرکتهای زیر مجموعه "میدکو" بازدید کرد.
به گزارش معدن نیوز محمدرضا نعمت زاده با حضور در شرکت فولاد سیرجان ایرانیان از نزدیک در جریان تولید فولاد در این واحد تولیدی قرار گرفت.
مجموعه میدکو در 4 بخش دو بخش اول در سیرجان و  دو بخش در بردسیر کرمان فعالیت دارد . یکی از واحدهای این مجموعه تولید  کنسانتره شماره یک  با  2 میلیون تن تولید سالانه و با سرمایه گذاری 430 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است و طرح توسعه  تولید کنسانتره با پیشرفت فیزیکی قریب 70 درصد با 2 میلیون تن تولید  سالانه و با سرمایه گذاری 350  میلیارد تومان در دست اجراست که جمعا  به میزان 4 میلیون تن تولید فولاد خواهند داشت.
همچنین  یک واحد تولیدی با ظرفیت تولید 2.5 میلیون تن گندله  و با سرمایه گذاری 498میلیارد تومان  در دست اجراست که 18 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .
یکی از واحدهای در شرف بهره برداری مجموعه میدکو، آهن اسفنجی با ظرفیت تولید یک میلیون تن و با سرمایه گذاری 400 میلیارد تومان می باشد.
واحد تولید شمش فولادی با ظرفیت تولید یک میلیون تن و با سرمایه گذاری 420 میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی 20 درصد در دست اجراست.
وزیر صنعت ، معدن و تجارت طی سفر یک روزه به کرمان  با بازدید از پروژه های در حال راه اندازی و افتتاح احیای مستقیم فولاد سیرجان ایرانیان و طرح توسعه صنایع فولاد ، از  شرکت "لاوان تابلو" تولید کننده تابلوهای فشار قوی و" آلومینیوم هزار" واقع در شهرک صنعتی کرمان بازدید می کند.
در این بازدید نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و برخی مسوولین استانی وی را همراهی کردند.
نعمت زاده همچنین در جلسه شورای هم خانواده حضور خواهد داشت.

 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد