آلومینیوم و مس

توسط سازمان خصوصی سازی؛

بلوک ۵۱ درصدی آلومینای ایران به فروش می رود

بلوک ۵۱ درصدی آلومینای ایران به فروش می رود
پایگاه خبری معدن نیوز-سازمان خصوصی سازی ۵۱ درصد از سهام شرکت آلومینای ایران معادل ۱۰۱.۹ میلیون سهم را به قیمت پایه هر سهم ۵۹ هزار و ۷۹۲ ریال به صورت یکجا و نقد و اقساط در بازار سوم به مزایده می گذارد
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-سازمان خصوصی سازی 51 درصد از سهام شرکت آلومینای ایران معادل 101.9 میلیون سهم را به قیمت پایه هر سهم 59 هزار و 792 ریال به صورت یکجا و نقد و اقساط در بازار سوم به مزایده می گذارد
بلوک 51 درصدی شرکت آلومینای ایران به ارزش بیش از 6 هزار میلیارد ریال چهارشنبه 22 مرداد روی میز فروش بازار سوم فرابورس می رود.
به گزارش معدن نیوز سازمان خصوصی سازی 51 درصد از سهام شرکت آلومینای ایران معادل 101.9 میلیون سهم را به قیمت پایه هر سهم 59 هزار و 792 ریال به صورت یکجا و نقد و اقساط در بازار سوم به مزایده می گذارد.
این بلوک در حالی چهارشنبه 22مرداد با شرایط پرداخت 30 درصد نقد مابقی اقساط 3 ساله با نرخ 15 درصد به فروش می رود که مبلغ سپرده شرکت در رقابت 182.9 میلیارد ریال تعیین شده است.
شرکت آلومینای ایران در زمینه اکتشاف و استخراج مواد اولیه از معادن فعالیت داشته و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران مالکیت 100درصدی آن را بر عهده دارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد