صنایع معدنی

افزایش سرمایه منطقه ویژه خلیج فارس به ۳۵۰۰ میلیارد ریال

افزایش سرمایه منطقه ویژه خلیج فارس به ۳۵۰۰ میلیارد ریال
پایگاه خبری معدن نیوز- سرمایه منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با تصویب هیات وزیران از مبلغ ۱۱۳۲ میلیارد ریال به ۳۵۰۰ میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی افزایش یافت.
  بزرگنمايي:



پایگاه خبری معدن نیوز- سرمایه منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با تصویب هیات وزیران از مبلغ 1132 میلیارد ریال به 3500 میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی افزایش یافت.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، افزایش سرمایه مذکور به پیشنهاد وزارت صنعت ، معدن و تجارت به استناد تبصره یک بند "ب" ماده 13 قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی و تصویب هیات وزیران صورت گرفته است.
مصوبه مذکور از سوی دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ شد.
بر اساس این ابلاغ، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) مجاز است در افزایش سرمایه شرکت سهامی منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از مبلغ 1132 میلارد ریال به 3500 میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط مشارکت کند.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد