فولاد و آهن

نصب برج پاتیل چرخان ریخته گری در ناحیه فولادسازی و نورد پیوسته

نصب برج پاتیل چرخان ریخته گری در ناحیه فولادسازی و نورد پیوسته
پایگاه خبری معدن نیوز- با انجام یک کار گروهی و در ایمنی کامل، برج پاتیل چرخان (لدل تارت) توسعه سبا با استفاده همزمان از جرثقیل‌های سقفی ۸ و ۹ و ۱۰ سبا نصب شد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- با انجام یک کار گروهی و در ایمنی کامل، برج پاتیل چرخان (لدل تارت) توسعه سبا با استفاده همزمان از جرثقیل‌های سقفی 8 و 9 و 10 سبا نصب شد.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، رییس اجرای پروژه‌های توسعه سبا با بیان این مطلب گفت: در راستای افزایش ظرفیت این ناحیه از 700 هزارتن به یک میلیون و 600 هزارتن، طرح احداث ریخته گری دوم در دستور کار قرار گرفت، به همین منظور یکی از تجهیزات مورد نیاز توسعه خط ریخته گری این ناحیه، برج پاتیل چرخان آن بود.
احمد رضا معظم با بیان اینکه لدل تارت توسعه ریخته گری سبا مشتمل بر چهار قسمت در نزدیک موقعیت نصب آن به‌صورت کامل و به وزن 170 تن مونتاژ شد، افزود: از آنجایی که به دلیل قرارگیری زیر محور جرثقیل‌های فولادسازی و ریخته گری و محورG و همچنین محدودیت ارتفاع امکان نصب با یک جرثقیل وجود نداشت، بنابراین با ساخت دستک‌ها و شاهین واسط بین جرثقیل‌های سقفی 80 تن شماره‌های 9و10 از سمت ریخته گری و ساخت دو دستک و تقویت‌های لازم جرثقیل سقفی 270 تن این تجهیز از سمت فولادسازی باربرداری و نصب شد.
وی با بیان اینکه این فعالیت توسط پیمانکاران اجرایی توسعه سبا، مشارکت صفا فولاد، تامکار و بدون ایجاد محدودیت در روند تولید اجرا شد، اظهار امیدواری کرد: با همکاری همه واحدهای اجرایی، واحدهای مرتبط و مدیریت تولید ناحیه فولادسازی و نورد پیوسته سبا هرچه زودتر عملیات نصب سایرتجهیزات طرح توسعه زیر سقف این ناحیه پایان یابد.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد