فولاد و آهن

صرفه جویی ۲ میلیارد ریالی با بومی‌سازی الکتروموتور ۸۰۰ کیلو واتی فولاد مبارکه

صرفه جویی ۲ میلیارد ریالی با بومی‌سازی الکتروموتور ۸۰۰ کیلو واتی فولاد مبارکه
پایگاه خبری معدن نیوز- با بومی‌سازی الکتروموتور ۸۰۰ کیلو واتی کوره‌های پیش گرم واحد ۵۱ نوردگرم که سازنده اولیه آن شرکت‌های ایتالیایی بودند، علاوه بر کسب دانش فنی ساخت این نوع تجهیز حساس، ۲ میلیارد ریال صرفه جویی اقتصادی حاصل شد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- با بومی‌سازی الکتروموتور 800 کیلو واتی کوره‌های پیش گرم واحد 51 نوردگرم که سازنده اولیه آن شرکت‌های ایتالیایی بودند، علاوه بر کسب دانش فنی ساخت این نوع تجهیز حساس، 2 میلیارد ریال صرفه جویی اقتصادی حاصل شد.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، غلامعباس کریمی کارشناس خرید قطعات یدکی فولاد مبارکه با بیان این خبر گفت: پیرو درخواست خرید این تجهیز که در واحد51 فولاد مبارکه به کار گرفته شده است در راستای حمایت از تولید داخل و اجرای دستورالعمل‌های اقتصاد مقاومتی از سازندگان داخلی به منظور همکاری و مشارکت در بومی‌سازی این الکتروموتور استعلام به عمل آمد که در نهایت مقرر شد که از تولیدات داخلی در این زمینه استفاده شود به همین منظور در پی اعلام آمادگی شرکت جمکو ساخت این تجهیز به این شرکت واگذار شد.
در همین رابطه ایوب زاده کارشناس تعمیرات کوره‌های پیش گرم تصریح کرد: این الکترو موتور در نهایت در 5 آبان با حضور نمایندگان شرکت جمکو و سامان آبیار در محل خود نصب و پس از انجام تست‌های مربوطه با موفقیت راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.




   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد