آلومینیوم و مس

دریافت ۴ میلیون تنی سنگ معدن از ورودی فاز ۲ تغلیظ سرچشمه

دریافت ۴ میلیون تنی سنگ معدن از ورودی فاز ۲ تغلیظ سرچشمه
پایگاه خبری معدن نیوز- مجری پروژه توسعه تغلیظ سرچشمه گفت: از زمان راه‌اندازی فاز ۲ توسعه تغلیظ در ۹ اردیبهشت تا ۳۰ بهمن‌ماه امسال، در حدود ۴ میلیون تن سنگ معدن دریافت شده است.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- مجری پروژه توسعه تغلیظ سرچشمه گفت: از زمان راه‌اندازی فاز 2 توسعه تغلیظ در 9 اردیبهشت تا 30 بهمن‌ماه امسال، در حدود 4 میلیون تن سنگ معدن دریافت شده است.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، حسن محمودآبادی بابیان این مطلب اظهار کرد: براساس طرح کارخانه، آماده‌کاری تجهیزات 90 درصد است، اما با توجه به اینکه معمولاً در طول سال اول راه‌اندازی، به این سطح نمی‌رسد ما آماده‌به‌کاری تجهیزات را درمجموع تاکنون به 73 درصد رسانده‌ایم.
وی افزود: با اینکه این پروژه در زمان تحریم‌ها راه‌اندازی شد اما در خرید تجهیزات از برندهای معتبر دقت زیادی صورت گرفت به‌طوری‌که باگذشت 10 ماه از راه‌اندازی این پروژه مشکل خاصی در خصوص تجهیزات نداشتیم.
محمودآبادی در پاسخ به این پرسش که فاز یک تغلیظ نسبت به فاز دو چه مزیتی دارد، گفت: مزیت فاز 2 نسبت به فاز یک این است که سیستم تولید آن به‌طور کامل تحت پوشش اتوماسیون است و این سیستم به شکلی می‌تواند امور تولید کارخانه را پیش ببرد که بتواند به بهترین حالت از لحاظ فرایندی کار کند.
مجری پروژه توسعه تغلیظ سرچشمه در تشریح این موضوع گفت: یکی از تأثیرات این اتوماسیون بهبود بخشیدن به بهتر شدن خردایش‌ها است چرا که وقتی خردایش بهتر باشد در فلوتاسیون تأثیر مثبت خود را می‌گذارد و این جنبه فرایندی منجر به افزایش بازیابی شده است.
محمودآبادی با اشاره به آموزش‌های صورت گرفته به پرسنل بهره‌بردار گفت: در هنگام تحویل فاز 2 به بهره‌بردار برای بهتر شدن و افزایش سطح دانشی پرسنل آموزش‌های آف‌سایت، خارج از کارخانه، و آن‌سایت، در داخل کارخانه، نیز انجام شد که آموزش‌های انجام‌شده آن‌سایت سه برابر از برنامه پیش‌بینی‌شده بیشتر شد و امید است به ارتقای سطح دانشی و عملکرد پرسنل بهره‌برداری کمک کند.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد