اقتصاد و صنعت

تسهیل سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه لامرد با هدف جلب مشارکت بخش خصوصی

تسهیل سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه لامرد با هدف جلب مشارکت بخش خصوصی
پایگاه خبری معدن نیوز- نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی لامرد روز پنجشنبه با هدف معرفی برنامه های این منطقه اقتصادی به‌ منظور جلب مشارکت بخش خصوصی برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در این برنامه نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای استقرار صنایع و جذب سرمایه نیازمند امنیت اقتصادی هستیم و هر امری که می تواند این مهم را با خطر مواجه سازد زمینه ساز چالش خواهد بود.
سید محسن علوی با تشریح شرایط اقتصادی کشور از اهمیت منطقه ویژه اقتصادی لامرد برای رشد و توسعه متوازن و پایدار سخن گفت و افزود: به رغم برخی کاستی ها شاهد تلاش ارزنده مسئولان این منطقه هستیم و به عنوان نماینده مردم در خانه ملت آماده همکاری برای برون رفت از مشکلات هستیم.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد نیز با تشریح اهداف برگزاری این همایش ابراز امیدواری کرد تا از فرصت های موجود و توانمندی صاحبان سرمایه در نواحی پیرامونی منطقه به نحو مطلوبی استفاده شود.
محمد آشفته آج بیشه با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی لامرد از آمادگی برای تسهیل شرایط سرمایه گذاری متقاضیان ایجاد صنایع خبر داد.
امام جمعه لامرد نیز از طرح صنایع انرژی بر در این شهرستان به عنوان یک پروژه ملی یاد کرد که می تواند عامل مهمی در جهش اقتصادی نواحی پیرامونی محسوب شود.
حجت الاسلام شهیدی گفت: مردم سخت کوش این دیار آماده اند تا برای توسعه این منطقه همه سرمایه های مادی و معنوی را در مسیر پیشرفت این منطقه سوق دهند و مسئولان نیز به این منظور از وفاق و همدلی خوبی برخوردارند.
در پایان این همایش، مسئولان و دیگر مدعوین از محل سایت منطقه ویژه اقتصادی لامرد دیدن کردند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد