ورزش بنگاه ها

همایش ورزشکاران آکادمی باشگاه مس شهربابک برگزار شد

همایش ورزشکاران آکادمی باشگاه مس شهربابک برگزار شد
پایگاه خبری معدن نیوز- ورزشکاران آکادمی باشگاه مس شهربابک، در همایشی بزرگ گرد هم آمدند تا شور و نشاط ورزش مس را در این منطقه به نمایش بگذارند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، باشگاه مس شهربابک که پرچم‌دار اصلی ورزش جوانان و نوجوانان این منطقه محسوب می‌شود، بیش از 500 ورزشکار از آکادمی‌های باشگاه مس در شهربابک، خرسند، خاتون‌آباد، جوزم و استبرق را گرد هم جمع کرد.

در این همایش، مقامات مختلف شهربابک ازجمله فرماندار، امام‌جمعه، هیأت‌مدیره باشگاه مس، مدیرعامل باشگاه، رئیس اداره ورزش و جوانان، مدیر آموزش و پرورش، پیشکسوتان و جمعی از شهروندان در کنار ورزشکاران آینده‌دار آکادمی باشگاه مس قرار گرفتند.

براساس این گزارش، در همایش یک‌روزه ورزشکاران آکادمی باشگاه مس شهربابک که افتتاحیه آن در ورزشگاه شهدای مس شهربابک برگزار شد، برنامه‌هایی شامل کلاس‌های آموزشی و تئوری، کلاس توجیهی والدین، آموزش عملی، مسابقه و رژه بازیکنان و تیم‌ها انجام گرفت و در پایان، با اهدای شاخ‌گلی به مسئولان و پیشکسوتان توسط تعدادی از بازیکنان، از زحمات و حضور آنان در مراسم قدردانی شد.

«علی هاشمیان»، مدیرعامل باشگاه مس شهربابک نیز در پیامی از دست‌اندرکاران این همایش بزرگ قدردانی کرد و اهداف آن را برشمرد. در این پیام آمده است: «به همه عزیزانی که موجبات تجمع آکادمی‌های فوتبال و والیبال باشگاه مس را فراهم کردند، خسته‌نباشید می‌گویم؛ هیأت‌مدیره محترم باشگاه مس، آقای مهندس جباری، آقای دکتر محمودی، آقای مهندس کافی، فرماندار، امام‌جمعه و سایر مسئولان شهرستان، مدیران محترم شرکت مس آقایان مرادعلیزاده، بنی‌اسدی‌راد و دلاوری، معاونان محترم باشگاه آقایان پوراسدی و دهویی، مربیان، سرپرستان و بازیکنان تیم‌های فوتبال بزرگسالان، امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان، همکاران محترم باشگاه مس ، سرپرست آکادمی باشگاه آقای طالبیان، مربیان آکادمی‌ها آقایان: اسدیان، زینلی، محمودی، استبرقی، حسین‌زاده، حسینی، شاهی و پرواسی، والدین محترم بازیکنان نوجوان، نونهال و خردسالان، مدیر فنی باشگاه آقای شفیعی، پیشکسوتان عزیز و گران‌قدر، مسئولان هیأت والیبال و فوتبال و اداره ورزش و جوانان آقایان پاریزی.

امید است با توجه و حمایت‌های مدیران محترم شرکت ملی صنایع مس ایران و کمک‌های مسئولان شهرستان، در تمامی حوزه‌ها شاهد شکوفایی هرچه بیشتر فرزندان این منطقه پراستعداد شویم.»


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد