فولاد و آهن

عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد در گفت‌وگو با معدن نیوز اعلام کرد:

افزایش۳۰ دلاری قیمت میلگرد در بازارهای جهانی

افزایش۳۰ دلاری قیمت میلگرد در بازارهای جهانی
پایگاه خبری معدن نیوز- عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد با اشاره به افزایش ۳۰ دلاری قیمت میلگرد در دو روز گذشته در بازارهای جهانی، گفت: با تصمیم مجلس برای افزایش تعرفه واردات برخی محصولات فولادی و روند صعودی بازار جهانی فولاد بازار داخلی ایران نیز رو به بهبود است.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد با اشاره به افزایش 30 دلاری قیمت میلگرد در دو روز گذشته در بازارهای جهانی، گفت: با تصمیم مجلس برای افزایش تعرفه واردات برخی محصولات فولادی و روند صعودی بازار جهانی فولاد بازار داخلی ایران نیز رو به بهبود است.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، رضا شهرستانی با تاکید بر اینکه شرایط روبه روشدی در صنعت فولاد ایران به وجود آمده است، گفت: درحال‌حاضر ضمن اینکه اجرای برجام چشم‌انداز روشنی را برای ورود به بازارهای جدید بین‌المللی به وجود اورده است، آغاز فصل ساخت‌وساز در کشور نیز به رونق بازار داخلی نیز کمک می‌کند.
وی با بیان اینکه بازارجهانی در برخی محصولات افزایش قیمت داشته است، افزود: در دو روز گذشته قیمت میلگرد در بازار جهانی 30 دلار افزایش داشته است از طرف دیگر تعرفه‌ واردات برخی محصولات فولادی همچون بیلت‌ها و... به روند مثبت شدن بازار فولاد ایران کمک کرده است.
او با اشاره به اینکه تصمیم مجلس به حذف یارانه برخی از دهک‌ها جدی است و تزریق منابع حاصل از محلی هدفمندی یارانه‌ها به تولید عاملی برای ایجاد رونق خواهد بود، گفت: به طور قطع اگر زنجیره تولید و اقتصاد کشور مثبت شود به تمام بخش‌های اقتصادی سرایت می‌کند از این رو با فعال‌سازی و نوسازی تولید می‌توان به افزایش تقاضا برای محصولات فولادی امیدوار بود.
این کارشناس فولاد با نگاهی به دیگر عواملی که به رونق تولید و صنعت فولاد کمک خواهد کرد، افزود: کاهش نرخ بهره بانکی و تداوم آن در سال جاری از دیگر عواملی است که می‌تواند به افزایش ساخت‌وساز و اجرای پروژ‌های مختلف بی‌انجامد که این مسئله چشم‌اندازی جز افزایش رونق نخواهد داشت.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد