آلومینیوم و مس

تصمیم بی‌اچ پی بیلیتون به افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه اکتشافات

تصمیم بی‌اچ پی بیلیتون به افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه اکتشافات
پایگاه خبری معدن نیوز- کمپانی بی‌اچ پی بیلیتون، مخارج سالانه اکتشاف خود را ۲۹ درصد افزایش خواهد داد و تقریباً تمام بودجه خود را برای یافتن ذخایر جدید مس و نفت اختصاص می‌دهد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- کمپانی بی‌اچ پی بیلیتون، مخارج سالانه اکتشاف خود را 29 درصد افزایش خواهد داد و تقریباً تمام بودجه خود را برای یافتن ذخایر جدید مس و نفت اختصاص می‌دهد.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، سیاست‌های کلی بی‌اچ پی بیلیتون در امسال و سال‌های آینده بر این پایه استوار شده که با وسعت بخشیدن به فعالیت‌های اکتشافی در حوزه مس و نفت به‌عنوان منابع کلیدی باعث رشد بیشتر ارزش این کمپانی در آینده نزدیک شوند.
بر اساس این گزارش، به تازگی لورا تایلر رییس بخش زمین‌شناسی کمپانی بی‌اچ پی بیلیتون در اظهاراتی گفت: این کمپانی در حالی به سرمایه‌گذاری در بخش اکتشافات مس و نفت می‌پردازد که بیشتر کمپانی‌ها همچنان در حال کاهش هزینه‌های احتیاطی خود در این بخش‌ها هستند.
در همین راستا، کمپانی بی‌اچ پی بیلیتون که دومین معدن کار بزرگ مس در دنیا محسوب می‌شود، به دنبال ذخایر بیش‌تری از مس در کشورهای شیلی، پرو، ایالت متحده، کانادا و هم‌چنین جنوب استرالیا است. همچنین، کمپانی بی‌اچ پی اعلام کرده است به‌منظور ارتقای رشد روند پروژه‌ها از شرکای جدید استقبال می‌کند.
این گزارش در ادامه‌ می‌افزاید: این کمپانی اکتشافات مس خود را به هر دو صورت مستقیم و هم‌چنین از طریق سرمایه‌گذاری در فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشترک اجرا می‌کند و هم چنان به دنبال همکاری با کاشفان باسابقه در این زمینه است. علاوه‌براین، در بخش نفت کمپانی بی‌اچ بیلیتون اعلام کرده است که حفاری سایت در سواحل ترینیداد و توباگو را آغاز کرده است و قرار است که دکل دیگری در خلیج مکزیک شروع به کار کند.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد