بانک و بیمه

تقدیر از روابط عمومی بانک صنعت و معدن در جلسه هماهنگی نظام بانکی

تقدیر از روابط عمومی بانک صنعت و معدن در جلسه هماهنگی نظام بانکی
پایگاه خبری معدن نیوز- در دومین جلسه هماهنگی نظام بانکی کشور، روابط عمومی بانک صنعت و معدن مورد تقدیر قرار گرفت.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- در دومین جلسه هماهنگی نظام بانکی کشور، روابط عمومی بانک صنعت و معدن مورد تقدیر قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، در این جلسه محمدعلی کریمی مدیر روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از تسهیلات اعطایی بانک صنعت و معدن به استان‌ها عملکرد شایسته روابط عمومی این بانک در انعکاس خبری این خدمات مهم را شایسته تقدیر توصیف کرد.
وی گفت: بانک‌های کشورمان علاوه بر ایفای نقش موثر در عرصه اقتصادی فعالیت‌های گسترده‌ای در ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی داشته‌اند.
کریمی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید از داشتن نقش تشریفاتی در سازمان به عملکردی فعال تغییر جایگاه دهند تا بتوانند ماموریت خود را به شکل شایسته‌ای به انجام برسانند.
در این جلسه حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصاد نوین نیز ضمن تاکید بر این که موفقیت یک سیستم بانکی به ظرفیت روابط عمومی آن بستگی دارد افزود: تجربه نشان می‌دهد که سازمان هایی با روابط عمومی ضعیف همواره شکست خورده‌اند.
وی تصریح کرد: نشان دادن عملکرد بانک‌ها بهترین شیوه دفاع از آنهاست و این وظیفه‌ای است که بر عهده روابط عمومی‌ها قرار دارد.
معتمدی در ادامه از موفقیت دولت در کنترل تورم سخن گفته و بیان کرد: حمایت از صنایع کوچک و متوسط باید به یک حرکت منسجم جمعی تبدیل شده و بدنه بانک‌ها در این زمینه فعال شوند.
بانک صنعت و معدن با تامین مالی ساخت 5 مرکز انتقال خون، ساخت مدرسه در لرستان و کمک به بهره‌برداری از انرژی‌های پاک و..در سال‌های اخیر گام‌های مهمی در مسیر ایفای مسئولیت اجتماعی برداشته است.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد