معدن

شروع پانزدهمین همایش علمی مهندسی معدن همزمان با آغاز هفته معدن

شروع پانزدهمین همایش علمی مهندسی معدن همزمان با آغاز هفته معدن
پایگاه خبری معدن نیوز- پانزدهمین همایش علمی مهندسی معدن به مناسبت آغاز هفته معدن و با محوریت بررسی وضعیت آینده معدن‌کاری در ایران در دانشگاه امیر کبیر در حال برگزاری است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، انجمن علمی دانشجویی مهندسی معدن دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی معدن، «پانزدهمین همایش علمی مهندسی معدن» را به مناسبت بزرگداشت هفته معدن و روز مهندسی معدن برگزار کرده‌اند.

 همایش علمی مهندسی معدن قدیمی‌ترین گردهمایی دانشجویی معدنی کل کشور است که در آن جمع کثیری از دانشجویان سراسر کشور با صنعت‌گران، معدن‌کاران و قانون‌گذاران این رشته‌ مهندسی بیشتر آشنا می‌شوند و مشکلات و مسائل خود را بیان می‌کنند.

 در پانزدهمین دوره همایش علمی مهندسی معدن ضمن بررسی آینده معدن‌کاری در ایران از مدیران و مهندسان برتر کشوری، کارگران برتر عرصه معدن و دانشجویان برتر و نخبه نیز تقدیر می‌شود. 

در 14 سالی که از برگزاری این همایش می‌گذرد هر ساله علاوه بر اساتید و دانشجویان دانشکده‌های مهندسی معدن کشور از مسئولین وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان نظام مهندسی، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، انجمن سنگ آهن، شرکت ملی صنایع مس ایران و سایر شرکت‌های بزرگ و دیگر فعالان عرصه‌ معدن در سطح کشور دعوت به عمل آورده شده تا در رابطه با مشکلات موجود در این صنعت و آینده پیشِ روی آن سخنرانی کنند تا دانشجویان از مشکلات موجود در صنعت مطلع شوند و با ایده‌ها و دانش خود به رفع این مشکلات بپردازند.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد