فولاد و آهن

در شش ماه نخست امسال صورت گرفت:

صرفه جویی ۳۵۰ میلیون ریالی در تعمیرات احیا مستقیم فولاد خراسان

صرفه جویی ۳۵۰ میلیون ریالی در تعمیرات احیا مستقیم فولاد خراسان
پایگاه خبری معدن نیوز- پرسنل کارگاه تعمیرات احیا فولاد خراسان، توانستند با بازسازی بالغ بر ۵۰۰ عدد رولیک لاستیکی در شش ماه ابتدایی سال بیش از ۳۵۰میلیون ریال در هزینه‌های تعمیراتی صرفه جویی کنند.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- پرسنل کارگاه تعمیرات احیا فولاد خراسان، توانستند با بازسازی بالغ بر 500 عدد رولیک لاستیکی در شش ماه ابتدایی سال بیش از 350میلیون ریال در هزینه‌های تعمیراتی صرفه جویی کنند.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، سرپرست کارگاه تعمیرات واحد احیا مستقیم با اعلام این خبر افزود: از آن جا که کاهش هزینه‌های تولید از تاکیدات مدیریت عالی شرکت بوده است، کاهش هزینه‌های تعمیرات به عنوان یکی از راه‌های مهم دستیابی به این مهم، در دستور کار همکاران کارگاه تعمیرات قرار گرفت.
شریعتمداری افزود: تبدیل برخی قطعات به ضایعات در فرآیند تعویض، از مسائلی است که با تعمق و بررسی بیش تر می‌تواند باعث کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری و در نتیجه کاهش هزینه تولید و صرفه جویی اقتصادی گردد.
وی اضافه کرد: با بررسی انجام شده توسط همکاران کارگاه تعمیرات، مشخص شد که در مورد رولیک‌های لاستیکی مسیر برگشت خطوط موادرسانی احیا که در فرآیند تعویض قطعات دور ریخته می‌شوند، با بازبینی بیش تر و تفکیک قطعات قابل استفاده، می‌توان از هدر رفتن منابع جلوگیری کرد.
به گفته شریعتمداری، در شش ماه نخست امسال با بررسی و تفکیک صورت گرفته و مونتاژ دوباره قطعات قابل استفاده، از 500 قطعه رولیک لاستیکی استفاده دوباره به عمل آمده که با در نظر گرفتن ارزش ریالی بیش از 70هزارتومانی هر کدام از این رولیک ها، صرفه جویی بیش از 35 میلیون تومانی در این زمینه رقم خورد.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد