صنایع معدنی

در مجمع عمومی فوق العاده ذوب آهن اصفهان اعلام شد

افزایش سرمایه ۳۲۲ درصدی ذوب آهن از محل تجدید ارزیابی دارایی ها

افزایش سرمایه ۳۲۲ درصدی ذوب آهن از محل تجدید ارزیابی دارایی ها
پایگاه خبری معدن نیوز- افزایش سرمایه ۳۲۲ درصدی ذوب آهن از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها که چندی پیش مجوز آن توسط سازمان بورس صادر شد، در مجمع عمومی فوق العاده ذوب آهن به تصویب رسید.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- افزایش سرمایه 322 درصدی ذوب آهن از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها که چندی پیش مجوز آن توسط سازمان بورس صادر شد، در مجمع عمومی فوق العاده ذوب آهن به تصویب رسید.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، در این مجمع اعلام شد سرمایه ذوب آهن از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت (‌بخشی از طبقه زمین‌های شرکت ) از 780 میلیارد تومان به بیش از 3300 میلیارد تومان افزایش یافت.
مجمع عمومی فوق العاده ذوب آهن اصفهان با حضور سهامداران حقیقی و حقوقی، نمایندگان سازمان بورس، سازمان خصوصی‌سازی و جمعی از مسئولان ذوب آهن دوشنبه 11 بهمن ماه به منظور بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص افزایش سرمایه این شرکت برگزار شد، که این موضوع به تصویب رسید.
در این مجمع، احمد صادقی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گزارش هیات مدیره درخصوص افزایش سرمایه را به مجمع عمومی صاحبان سهام ارائه کرد. در این گزارش اهداف این شرکت از افزایش سرمایه بهبود ساختار صورت‌ها و نسبت‌های مالی، ایجاد امکان اخذ تسهیلات بانکی، ‌استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در قانون (ماده 17 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی و آیین نامه اجرایی آن )، استفاده از معافیت‌های مالیاتی ماده 48 و 105 قانون مالیات‌های مستقیم و خروج از شمول ماده 141 قانون تجارت اعلام شد.




   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد