رویدادها و گزارش های ویژه

اولویت‌های سال 96 ایمیدرو اعلام شد

استفاده حداکثری از منابع بخش خصوصی در اجرای طرح ها

استفاده حداکثری از منابع بخش خصوصی در اجرای طرح ها
پایگاه خبری معدن نیوز- رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اعلام کرد: تدوین بسته‌های تامین مالی پایدار برای تمام طرح‌های توسعه‌ای در دست اجرا با حداقل وابستگی آنها به منابع داخلی ایمیدرو از اولویت‌های سال ۹۶ است.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اعلام کرد: تدوین بسته‌های تامین مالی پایدار برای تمام طرح‌های توسعه‌ای در دست اجرا با حداقل وابستگی آنها به منابع داخلی ایمیدرو از اولویت‌های سال 96 است.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، مهدی کرباسیان گفت: تحقق کامل منابع مالی متعهد شده در قراردادهای استخراج-فروش از طرف مشارکین و همچنین در اولویت بودن تخصیص منابع داخلی سازمان برای طرح قابل افتتاح سال 96 از دیگر اولویت‌های سال آینده ایمیدرو است.
وی با بیان اینکه افزایش انضباط مالی سازمان و رشد عملکرد دریافت مطالبات در سال 1396 از دیگر اولویت سال جدید است، افزود: همچنین در سال آینده، ایجاد هرگونه تعهد مالی جدید در بخش توسعه منوط به تکمیل مطالعات و اخذ مصوبه کمیته سرمایه‌گذاری است.
کرباسیان با اشاره به فرصت به وجود آمده در رشد قیمت‌های جهانی، افزایش تولید را از سیاست‌های سال آینده ایمیدرو برشمرد و گفت: برنامه‌ریزی اجرای قانون برنامه ششم حداکثر 2 ماه بعد از ابلاغ قانون و پیوست‌های آن، ارتقای کیفیت و توسعه منابع انسانی و همچنین ارتقای وضعیت ایمنی، محیط‌زیست و کیفیت در واحدهای عملیاتی از دیگر اولویت‌های ایمیدرو در سال آینده است.
رییس هیات عامل ایمیدرو افزود: افزایش نظارت سازمان بر عملکرد شرکت‌های صدر اصل 44 همراه با طرح‌های واگذار شده و نیز وظایف ستادی واگذار شده و علاوه بر آن ساماندهی و توسعه فعالیت‌های توانمندسازی بخش (صندوق بیمه، آموزش، پژوهش و... ) بخشی دیگر از اولویت‌های سال 96 ایمیدرو را تشکیل می‌دهد.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد