سنگ آهن و ذغال سنگ

بزرگترین گردهمایی فعالان سنگ آهن دنیا به زودی در آمستردام/فعالان زنجیره فولاد ایران در کاتالوگ معدن نیوز معرفی می شوند

بزرگترین گردهمایی فعالان سنگ آهن دنیا به زودی در آمستردام/فعالان زنجیره فولاد ایران در کاتالوگ معدن نیوز معرفی می شوند
پایگاه خبری معدن نیوز- بیست و چهارمین سمپوزیوم بین المللی سنگ آهن ۲۵ و ۲۶ ژوئن (۴ و ۵ تیر) در آمستردام هلند برگزار می شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، با افزایش قیمت لحظه ای سنگ آهن و احتمال صعود تا سقف 70 و 80 دلار در هر تن، بازار این محصول، تقویت و برای تغییرات جدید آماده شده است.

بر اساس اعلام متال بولتن قیمت سنگ آهن افزایش داشته و خوش بینی هایی را در این صنعت ایجاد کرده است.

بر اساس این گزارش رهبران این صنعت و کارشناسان و فعالان معدن و زنجیره فولاد در بیست و چهارمین سمپوزیوم بین المللی سنگ آهن در آمستردام هلند گرد هم می آیند تا درمورد موفقیت های گذشته و استراتژی های آینده صحبت کرده و آنها را برجسته نمایند.

این رویداد، بینش درستی از بازار به فعالان بازار خواهد داد و آنها را قادر خواهد ساخت تا با چالش های صنعت آشنا شده و بعضا با آن کنار بیایند.

همچنین این رویداد امکان ملاقات های حضوری تامین کنندگان و خریداران محصولات زنجیره به خصوص سنگ آهن را فراهم کرده و می توان دیدگاه های کارشناسان برجسته بین المللی را شنیده و استراتژی صحیحی را در پیش گرفت.

در بیست و چهارمین سمپوزیوم سنگ آهن سخنرانانی از فولاد EZZ، واله، وود مکنزی، تاتا استیل، ING بانک، تحلیلگران ارشد متال بولتن، آنگلو امریکن و تامسون رویتر سخنرانی خواهند داشت.

همچنین مدیر فروش و بازاریابی هلدینگ گل گهر نیز به عنوان تنها سخنران ایرانی در این رویداد حضور داشته و سخنرانی خواهد داشت.

پایگاه خبری معدن نیوز به عنوان شریک رسانه ای موسسه متال بولتن در این رویداد در نظر دارد با توجه به حضور نمایندگان شرکت های صاحب نام دنیا، برای معرفی توانمندی شرکت های ایرانی فعال در حوزه زنجیره فولاد، کاتالوگی را تهیه و به عنوان حامی رسانه ای این رویداد ضمن حضور، این کاتالوگ را در زمان برگزاری کنفرانس توزیع نماید.

علاقه مندان به حضور در این کاتالوگ می توانند جهت هماهنگی با شماره  09910818736 روی پیام رسانهای تلگرام و واتس اپ و نیز با شماره تلفن 02188920184 در تماس باشند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد