آلومینیوم و مس

کرباسیان: هزار نفر، در طرح آلومینیوم جنوب مشغول به کار هستند

کرباسیان: هزار نفر، در طرح آلومینیوم جنوب مشغول به کار هستند
پایگاه خبری معدن نیوز - رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: در حال حاضر، حدود یک هزار نفر در اجرای طرح آلومینیویم جنوب در منطقه ویژه لامرد مشغول کار هستند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز مهدی کرباسیان امروز در جریان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد ضمن بیان این مطلب گفت: تا حدود یک سال پیش، کمتر از تعداد انگشتان دست در این پروژه فعالیت می کردند.
وی افزود: این میزان اشتغال، نشان دهنده توسعه اشتغال در کشور و محقق شدن منویات مقام معظم رهبری در باره تولید و اشتغال است.
رئیس هیات عامل ایمیدرو هدف خود از بازدید منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد، بررسی میزان پیشرفت طرح آلومینیوم جنوب اعلام و تصریح کرد: با وضعیتی که طرح دارد، پیش بینی می کنیم این طرح در مهر سال 97 راه اندازی شود.
فاز نخست طرح آلومینیوم جنوب برای ایجاد ظرفیت 300هزار تنی آلومینیوم تعریف و اجرایی شده است. این پروژه از جمله طرح های راکد ایمیدرو بود که در دولت یازدهم فعال شد.
در این بازدید، اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و سید محسن علوی نماینده مردم شهرستان لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی در این بازدید، کرباسیان را همراهی می کردند.
بنا به این گزارش، کرباسیان همچنین در ادامه بازدید خود، از نیروگاه برق در دست احداث منطقه ویژه اقتصادی لامرد بازدید کرد و مدیر پروژه توضیحات لازم را ارائه داد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد