فولاد و آهن

تداوم رکوردشکنی‌های ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولادسازی

تداوم رکوردشکنی‌های ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولادسازی
پایگاه خبری معدن نیوز-در هشتمین روز از اردیبهشت ماه پولاد مردان ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه با تولید ۱۱۴ ذوب و تناژ فولاد مذاب تخلیه شده به میزان ۲۲ هزار و ۶۵ تن از کوره‌های قوس الکتریکی و تولید ۲۰ هزار و ۲۲۶ تن تختال از ماشینهای ریخته‌گری مداوم، موفق به ثبت رکوردی جدید در عرصه بهره برداری و تولید تختال شدند.
  بزرگنمايي:

در هشتمین روز از اردیبهشت ماه پولاد مردان ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه با تولید 114 ذوب و تناژ فولاد مذاب تخلیه شده به میزان 22 هزار و 65 تن از کوره‌های قوس الکتریکی و تولید 20 هزار و 226 تن تختال از ماشینهای ریخته‌گری مداوم، موفق به ثبت رکوردی جدید در عرصه بهره برداری و تولید تختال شدند.
به گزارش معدن نیوز مدیر گروه فنی ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه با بیان اینکه رکورد پیشین تولید روزانه در این ناحیه 113 ذوب بوده است، تصریح کرد: تداوم موفقیت‌های حاصل شده در سال جاری، نشانگر توانایی و تعلق سازمانی تمامی همکاران و اتخاذ تصمیم های مدبرانه مدیران سازمان بوده که سبب تعالی سازمانی شده است. محمد قنادیان ابراز امیدواری کرد: با تکرار موفقیت‌های فوق و به‌کارگیری شیوه‌های بهبود و خلاقانه در آینده نیز شاهد افتخارآفرینی در تمامی نواحی فولاد مبارکه باشیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد