خودرو و صنایع وابسته

نجم الدین خبر داد:

مشارکت بیش‌تر قطعه سازان برای خودکفایی رانا

مشارکت بیش‌تر قطعه سازان برای خودکفایی رانا
خبرگزاری تخصصی معدن- مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو استفاده از توانمندی های قطعه سازان در سال ۹۰ را یکی از مهم ترین برنامه های این شرکت دانست و تاکید کرد: در حال حاضر متوسط زمان پرداخت قطعه سازان ۹۰ روز است که تلاش می کنیم این میزان به ۷۵ و سپس۶۰ روز کاهش یابد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو استفاده از توانمندی های قطعه سازان در سال 90 را یکی از مهم ترین برنامه های این شرکت دانست و تاکید کرد: در حال حاضر متوسط زمان پرداخت قطعه سازان 90 روز است که تلاش می کنیم این میزان به 75 و سپس60 روز کاهش یابد.
به گزارش معدن نیوز ؛ مهندس جواد نجم الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در همایش سازندگان برتر با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر بیش از 90 درصد قطعات پژو 405، پارس و سمند از داخل کشور تهیه می شود.
وی افزود: تا خرداد سال آینده بیش از 90 درصد قطعات بقیه محصولات این شرکت از جمله پژو 206 نیز داخل سازی می شود.
مهندس نجم الدین از تولید دو محصول جدید در سال آینده خبر داد و تاکید کرد: خودروی رانا و سمند جدید سال آینده وارد بازار می شوند.
وی گفت: قطعه سازان نیز باید همه تلاش خود را برای خودکفایی در تولید قطعات خودروی رانا مضاعف کنند.
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: قطعه سازان نیز باید به سمت دانش فنی رفته و از تکنولوژی های جدید برای تولیدات انبوه خود استفاده کنند که این امر باعث کاهش قیمت تمام شده در محصولات می شود.
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: تهدیدات و فرصت ها همیشه وجود دارند ولی شرکت هایی موفق هستند که بتوانند به خوبی تهدیدات را به فرصت ها تبدیل کنند.
وی تاکید کرد: تبدیل تهدیدات به فرصت ها از مهم‌ترین برنامه های راهبردی مدیران موفق در عرصه های مختلف است.
مهندس نجم الدین ادامه داد: سال 89، سال سرنوشت سازی برای گروه صنعتی ایران خودرو بود، زیرا توانست به خوبی همه تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که هدفمند شدن یارانه ها تحول بزرگی را در اقتصاد کشور رقم زد تصریح کرد: گروه صنعتی ایران خودرو نیز در ابتدای شروع این طرح قیمت محصولات خود را از دو تا پنج درصد کاهش داد.
مهندس نجم الدین خاطرنشان ساخت: این کاهش قیمت موجب عدم افزایش قیمت خودرو و تورم در کشور شد.
وی حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی از صنعت خودرو را بسیار مهم و حیاتی دانست و افزود: گروه صنعتی ایران خودرو نیز با افزایش بهره وری و استفاده مناسب از همه توانمندی های موجود نقش مهمی در کاهش قیمت و افزایش کیفیت محصولات خود داشته است.
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: یکی از باارزش ترین برنامه های این شرکت در سال 89 ترکیب مناسب تولید بود.
مهندس نجم الدین افزود: افزایش تولیدات خودروهای کم مصرف، با کیفیت و مشتری پسند مثل پژو 206 و کاهش تولیدات خودروهای قدیمی تر مثل روآ و وانت پیکان از مهم‌ترین برنامه های این شرکت بود.
وی همچنین ادامه داد: در حال حاضر همه خودروهای تولیدی ایران خودرو در رده کیفی خیلی خوب و خوب قرار گرفته اند.
مهندس نجم الدین دیگر اقدامات مهم این شرکت در سال جاری را نظام مند کردن پرداخت ها به قطعه سازان خواند و گفت: در حال حاضر 70 درصد درآمد ایران خودرو به قطعه سازان پرداخت می شود.
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو همچنین خاطرنشان ساخت: افزایش بی نظیر  قیمت سهام ایران خودرو در سال جاری نشان از اعتماد بالای مردم و  برنامه ریزی های مدیریت و ثبات این شرکت است.
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر این‌که در سال 89 بیش از 200 نمایندگی جدید به جمع نمایندگی های مجاز ما اضافه شده است افزود: در سال آینده نیز با ارتقای نمایندگی های مجاز خود از لحاظ کیفی و کمی تلاش می کنیم میزان رضایتمندی مشتریان خود را افزایش دهیم.
مهندس نجم الدین ادامه داد: تولید موتور های کم مصرف و نصب آن بر روی انواع خودروها از دیگر برنامه های استراتژیک این گروه صنعتی به شمار می رود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد