فولاد و آهن

گشایش نمایشگاه متالورژی، فولاد و ریخته‌گری در اصفهان

گشایش نمایشگاه متالورژی، فولاد و ریخته‌گری در اصفهان
پایگاه خبری معدن نیوز- دهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته عصر روز گذشته (سه شنبه ۱۶ مرداد ماه) با حضور مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، در اصفهان آغاز بکار کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در این نمایشگاه بیش از 150 شرکت داخلی از استان‌های تهران، اصفهان، کرمان، آذربایجان شرقی، فارس، مرکزی، قم و خراسان رضوی و همچنین شرکت های خارجی و نمایندگان شرکت‌های بین ‌المللی در 333 غرفه و در مساحتی بالغ هشت هزار مترمربع، توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته اند.

آخرین دستاوردهای صنعت ریخته‌گری، تولید فولاد، چُدن و فلزات غیرآهنی، ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی وابسته، تصفیه ‌خانه‌ های صنعتی و خدمات صنعت متالورژی و شکل ‌دهی فلزات، در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

شرکت فولاد مبارکه، شرکت سهامی ذوب‌آهن، هلدینگ توکافولاد، متالورژی مصمم اصفهان، فرازپویان دماوند، مهرتاش سپاهان، صنایع ریخته‌گری سپاهان فولاد آتشگاه، سلیم صنعت سپاهان و ژوپن گاز از معتبرترین برندهای اصفهانی حاضر در این نمایشگاه به شمار می‌روند.

همچنین شرکت‌های پرتوگستر، فولاد معدن پاسارگاد، کیمیا طب، تجهیز باران، کنترل سیستم ابزار نوین، اطلس کالا تجارت سبز، ایده تامین مکانیک، باهر کیمیا رهاورد و کلینیک برق بین‌الملل به عنوان نمایندگان شرکت‌های بین‌المللی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.

در حوزه معدن و صنایع معدنی نیز مواد معدنی فلزی و غیرفلزی، انواع زغال سنگ و کُک، مشاوره و ژئوتکنیک، اکتشاف، حفاری و استخراج، انواع تجهیزات معدن، ماشین‌‌آلات سنگین، فرآوری و پیمانکاری معادن به نمایش گذاشته شده است.

کوره‌ها، نسوزها و سرامیک‌های صنعتی و پروژه‌های صنعت و معدن از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: پیوند هرچه بیشتر مراکز علمی و دانشگاهی با مجموعه های تولیدی فولاد می تواند به رشد این عرصه کمک کند.
محمدعلی شجاعی همچنین به ضرورت اصلاح و تکمیل چرخه تولید تا صادرات محصولات صنعت فولاد تاکید کرد.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته تا نوزدهم مرداد از ساعت 16 تا 22 در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در جوار پل تاریخی شهرستان پذیرای علاقه مندان است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد