معدن

پیام مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به مناسبت روز خبرنگار
پایگاه خبری معدن نیوز- همزمان با فرارسیدن ١٧ مردادماه روز خبرنگار ناصر تقی زاده، مدیرعامل گل گهر طی پیامی این روز را به فعالان این عرضه تبریک گفت. متن پیام مدیرعامل شرکت معدنی وصنعتی گل گهر به شرح ذیل می باشد:
  بزرگنمايي:

به نام خدا

جان نباشد جز خبر در آزمون
هر که را افزون خبر جانش فزون

هفدهم مردادماه روز خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است را فرصت مغتنمی میدانم که ضمن تقدیر از زحمات بی دریغ شما اصحاب رسانه و مطبوعات این روز شکوهمند را که روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم است به همه خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض نمایم.

جایگاه خبرنگاران و دیگر فعالان عرصه رسانه در جامعه امروز جهانی، که فناوری اطلاعات و ارتباطات، بنیان جوامع بشری را تحت سیطره خود قرار داده است، بیش از هر زمان دیگری معنا می‌یابد.

تردیدی نیست که دستیابی به ایران توسعه یافته و به طبع آن دستیابی به افق های تعیین شده در عرصه صنعت ومعدن این دیار همت و یاری شما بزرگواران را میطلبد.

لازم می دانم به عنوان یکی از خادمین عرصه صنعت و معدن مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی ناپذیر شما فعالین عرصه رسانه و خبرنگاران پرتلاش نشریات و پایگاه های خبری که در انعکاس اخبار و دستآوردهای شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، سعی فراوان داشتید، اعلام دارم و دست همه اصحاب قلم را در زیر این خیمه صفا و صداقت برای ادامه همکاری های رسانه ای به گرمی می فشارم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح آگاهی جامعه موفق و موید باشید.

ناصر تقی زاده
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر
مردادماه 97
@geg_pr


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد