فولاد و آهن

فولاد ریل در ذوب آهن و براساس بروزتربن استانداردها تولید می شود

فولاد ریل در ذوب آهن و براساس بروزتربن استانداردها تولید می شود
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از امکان تولید فولاد ریل در ذوب آهن خبر داد و گفت: ذوب آهن وارد فاز تولید فولاد مورد نیاز ریل نیز شده است.
  بزرگنمايي:

منصور یزدی زاده در گفت و گو با معدن نیوز گفت: تولید ریل در ذوب آهن دو جنبه داشت یکی تامین شمش مورد نیاز و دیگری محصول تولیدی. در فاز نورد پس از نصب تجهیزات براساس آخرین تکنولوژی روز دنیا توانستیم اولین ریل U33 را که مورد درخواست راه آهن بود دریافت نموده و نخستین محموله از آن به ظرفیت 500 تن را خرداد ماه به خریدار تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه 2500 تن دیگر از این محموله آماده تحویل است گفت: امیدواریم راه آهن هر چه زودتر این تناژ را نیز بارگیری و حمل نماید.

یزدی زاده با تاکید این نکته که استاندارد ریل تولید شده مورد تایید شرکت بازرسی کننده راه آهن می باشد اظهار داشت: با توجه به اینکه استاندارد مذکور، بروزترین استاندارد می باشد این مسئله عاملی بر تداوم تولید این محصول در ذوب آهن می باشد.

وی ادامه داد: اساس تولید ریل در ذوب آهن، ریل UIC60 بود چراکه خط تولید براساس این محصول طرح ریزی شده است اما در ادامه به درخواست راه آهن تغییراتی در خط تولید ایجاد و ریل U33 تولید شد.

مدیرعامل ذوب آهن تصریح کرد: تولید 40 هزار تن ریل برای ذوب آهن درصورت تولید سایر محصولات حداکثر 2 ماه زمان می برد و پس از اتمام این تناژ، تولید UIC60 را آغاز کرده و به راه آهن اعلام می داریم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد