سیمان و مصالح

رئیس سازمان صمت بوشهر خبر داد؛

افتتاح یک واحد سیمانی به ظرفیت ۲ میلیون تن در هفته دولت/ بهره برداری از سیمان دشتی پس از چندین سال بلاتکلیفی

افتتاح یک واحد سیمانی به ظرفیت ۲ میلیون تن در هفته دولت/ بهره برداری از سیمان دشتی پس از چندین سال بلاتکلیفی
پایگاه خبری معدن نیوز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ۱۵ پروژه تولیدی در هفته دولت در استان بوشهر افتتاح می‌شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، سید حسین حسینی محمدی صبح امروز در مراسم افتتاح کارخانه آرد دشتستان به برنامه‌های هفته دولت پرداخت و با بیان اینکه 15 پروژه تولیدی در استان بوشهر افتتاح می‌شود اظهار داشت: این طرح‌ها که در بخش‌های تولیدی مختلف در دشتی، دشتستان، بوشهر، کنگان و گناوه مستقر است با سرمایه‌گذاری بیش از 4هزار و 150 میلیارد ریال ساخته شده است.
وی، با بیان اینکه در این واحدهای تولیدی و صنعتی زمینه اشتغال 397 نفر فراهم شده است خاطر نشان کرد: این واحدها در بخش‌های صنایع غیر فلزی و معدنی فعالیت می‌کند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از افتتاح کارخانه آرد شرکت تعاونی گندم ریز خبرداد و بیان کرد: این پروژه با سرمایه گذاری 150 میلیارد ریال در دشتستان اجرا شده است.
حسینی محمدی با اشاره به فراهم شدن اشتغال 150 نفر در این کارخانه بیان کرد: در کارخانه آرد دشتستان اشتغال 50 نفر به‌صورت مستقیم و 100 نفر به طور غیرمستقیم فراهم است و توان تولید آن 230 تن انواع آرد است.
وی، استفاده از ماشین آلات به‌روز و پیشرفته طبق تکنولوژی روز دنیا با قابلیت تولید انواع آرد به‌صورت همزمان را از مزایای مهم این کارخانه تولیدی دانست.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افتتاح کارخانه سیمان در دشتی را از دیگر پروژه‌ها دانست و گفت: کارخانه سیمان مند دشتی با ظرفیت تولید 2 میلیون تن سیمان و کلینکر در سال با حجم سرمایه گذاری 3800 میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح می‌شود.

گفانی است، عملیات اجرایی سیمان مند دشتی از اواسط دهه 80 آغار شده بود اما به جهت برخی مشکلات تا هم اکنون به بهره برداری نرسیده بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد