ورزش بنگاه ها

کافی در مراسم استقبال از تیم فوتسال مس ورزقان:

این قهرمانی را به مردم ایران و ورزقان اهدا می‌کنیم

این قهرمانی را به مردم ایران و ورزقان اهدا می‌کنیم
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل باشگاه مس ورزقان در حاشیه مراسم استقبال از تیم فوتسال مس ورزقان که صبح امروز در فرودگاه امام خمینی(ره) انجام شد گفت: این قهرمانی را به مردم ایران مخصوصاً ورزقان اهدا می‌کنیم. این اتفاق باعث شد مردم ورزقان غم خود را فراموش کنند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، «محمدرضا کافی» مدیرعامل باشگاه مس ورزقان درباره قهرمانی تیم فوتسال مس ورزقان در جام باشگاه‌های آسیا گفت:‌ خوشحالیم که توانستیم با قهرمانی دل مردم را شاد کنیم، همان‌طور که مطلع هستید، این قهرمانی بعد از دو سال دوباره به ایران بازگشت، خدا را شکر می‌کنیم که تیم مس سونگون وسیله‌ای بود تا علاوه بر این‌که نماینده خوبی برای ایران باشیم، بتوانیم جام را دوباره به ایران برگردانیم.

وی ادامه داد:‌ این قهرمانی که در سالروز حادثه زلزله ورزقان افتاد باعث شد تا مردم ورزقان غم خود را فراموش کنند و دلشان شاد شود. این قهرمانی را به مردم ایران مخصوصاً ورزقان اهدا می‌کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم در آینده بیش از گذشته از بازیکنان بومی استفاده کنیم و با استفاده از آن‌ها قدم به قدم جلو برویم و موفق‌های بیشتر کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس ورزقان در ادامه تأکید کرد: این موفقیت با همکاری چندین نفر صورت گرفته است؛ همه مسئولین تلاش کردند تا با یک برنامه‌ریزی و یک هدف به قهرمانی برسند و ما هم سعی کردیم محیط آرامی را برای بازیکنان و کادر فنی تیم فراهم کنیم تا با آرامش به فکر بازی کردن فوتسال باشند.

کافی درباره برنامه‌‌های آینده این باشگاه گفت: ما باید طبق برنامه جلو برویم و در آینده جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و درخصوص برنامه‌های تیم با مسئولان استان صحبت خواهیم کرد، باید با همدلی بیشتر در مسابقات جام باشگاه‌های جهان حاضر شویم،

مدیرعامل باشگاه مس ورزقان در پایان اظهار داشت: برای بازیکنان تیم فوتسال هم پاداشی درنظر گرفتیم، ابتدا بعد از قهرمانی در آسیا به‌صورت ارز به بازیکنان پاداش دادیم، ان‌شاءالله طی روزهای آینده با جلسه‌ای که با مسئولین ارشد استان و شرکت مس برگزار خواهیم کرد، پاداشی را برای بازیکنان تیم فوتسال که درخور شأن آن‌ها باشد به آن‌ها اهدا می‌کنیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد