سایر

برگزاری هفته معدن از اول تا هفتم خرداد

برگزاری هفته معدن از اول تا هفتم خرداد
خبرگزاری تخصصی معدن- کمیته دائمی بزرگداشت هفته معدن با حضور دست اندر کاران حوزه معادن ، از ۱ الی ۷ خرداد برگزار خواهد شد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- کمیته دائمی بزرگداشت هفته معدن با حضور دست اندر کاران حوزه معادن ، از 1 الی 7 خرداد برگزار خواهد شد.
به گزارش معدن نیوز ؛ دکتر سعید میرزایی دبیر کمیته بزرگداشت دائمی هفته معدن گفت : همایش ها و نشستهای تخصصی با حضور صاحبنظران و فعالان حوزه معدن برگزار می شود و سعی می شود جوانب و موضوعات مربوط به بخش معدن به بحث و گفتگو گذاشته شود.
وی هدف از این برنامه ها را نکوداشت زحمات دست اندرکاران حوزه معدن، ارتقای جایگاه توسعه و معدنکاری و همچنین ایجاد انگیزه های سرمایه گذاری، معرفی و ارتقای کارکرد معدن در توسعه کشور ذکر کرد.
دکتر میرزایی در ادامه به تشریح برنامه های این همایش پرداخت و گفت: روز یکم خرداد اولین همایش در سازمان زمین شناسی برگزار می شود که صاحبنظران بخش خصوصی و مسئولان سخنرانی خواهند کرد و همچنین در روز سوم خرداد نیز دومین همایش در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) برگزار و همایش آخر 7 خرداد و با حضور دانشجویان و دانشگاهیان در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
وی در پایان از مشارکت خانه معدن، سازمان نظام مهندسی معدن، جامعه مهندسان مشاور ، انجمن مهندسی زمین شناسی، سازمان زمین شناسی، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ، جهاد دانشگاهی و دانشگاهها خبر داد و گفت : برگزاری نشست های تخصصی و با مشارکت ارگانها و سازمانهای مرتبط و همچنین برگزاری و همچنین برگزاری نشست های خبری و مصاحبه با رسانه های گروهی دیگر از برنامه های جانبی این هفته است. 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد