آلومینیوم و مس

برنامه مس برای حضور پررنگ و قوی در دنیا/ معدن دره زار ظرف دو سال آینده به اتمام می رسد

برنامه مس برای حضور پررنگ و قوی در دنیا/ معدن دره زار ظرف دو سال آینده به اتمام می رسد
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه گفت: هم‌اکنون در شرکت مس وضعیت بسیار خوبی داریم و مجموعه مس هم در حال انجام تعهدات خود است، به‌طوری‌که هم بازار را به‌موقع شارژ می‌کند و هم بحث صادرات را به‌خوبی پیگیری می‌کند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، محمدرضا بنی‌اسدی‌راد مدیرعامل شرکت مس با بیان این مطلب و با تأکید بر این‌که با تلاش همه کارکنان، پرسنل و مدیران، وضعیت و آرامش خوبی در شرکت ملی صنایع مس حاکم است و ان شاالله همین مسیر را تا پایان سال جلو خواهیم برد گفت: در شش‌ماهه نخست سال جاری با کار گروهی و تلاش مضاعف توانستیم تهدید را تبدیل به فرصت کنیم و قطعاً در این‌ راه با مشکلاتی روبرو هستیم؛ اما مدیران باید برای هر موضوعی یک راه‌حل ایجاد کنند، چراکه اگر اراده باشد هر مشکلی می‌تواند حل شود.

وی با بیان این‌که تجربه نشان داده اگر بخواهیم می‌توانیم هر مشکلی را در کشور حل کنیم ابزار آن وجود دارد، افزود: دشمن براندازی نظام را سازمان‌دهی کرده است و در قضیه اعتصاب کامیون‌داران می‌خواستند مدلی که در شیلی پیاده‌سازی کردند اینجا نیز اجرا کنند که به حول و قوه الهی و با توان مردم و خون شهدا که نیروی ماوراءطبیعه است، شکست‌خورده و خواهند خورد.

بنی‌اسدی‌راد پشتیبانی از بازار داخلی را علت عدم صادرات در یکی دو ماه اخیر دانست و یادآور شد: در حال حاضر، هفته‌ای 3 هزار تن کاتد و هزار تن مفتول را در بازار داخلی توزیع می‌کنیم که قیمت آن بر اساس سامانه نیما تعیین می‌شود.

وی تصریح کرد: در بقیه محصولات درخواست‌ها بیش از عرضه ما است و از همه‌جا درخواست برای صادرات داریم که با سازمان‌دهی خوبی که برای بخش فروش گرفته‌شده با قدرت در دنیا حضور پیدا می‌کنیم.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خاطرنشان کرد: در بخش‌های دیگر، به‌ویژه معدن، وقت خود را باید برای تولید پایدار همراه با تقویت و توسعه معدنی آماده بگذاریم؛ به‌نحوی‌که همان‌گونه تولید در شش‌ماهه امسال خوب پیش رفت، در حوزه توسعه هم همین‌گونه باشد و شاهد پیشرفت خوبی باشیم.
بنی‌اسدی‌راد افزایش ظرفیت و توسعه‌های پیش رو در صنعت مس را مهم ارزیابی کرد و گفت: باید معدن دره‌زار را در دو سال آینده به اتمام برسانیم، ضمن این‌که فلوتاسیون سرباره را نیز ظرف یک سال آینده بهره‌برداری کنیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد