سایر عناصر و مواد

شرکت های فولادی در دوران طلایی خود هستند

شرکت های فولادی در دوران طلایی خود هستند
پایگاه خبری معدن نیوز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از بهره برداری چهار طرح اقتصادی مقاومتی استان همدان خبرداد و گفت: شرکت‌های فولادی استان با توجه به شرایط پیش‌آمده با بیش از ظرفیت اسمی خود در حال تولید و عرضه محصولات به بازار هستند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، حمیدرضا متین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه چهار طرح اقتصاد مقاومتی ما به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: شرکت گندله‌سازی اسدآباد متعلق به صبانور، شرکت ارابه نسیم، شرکت فروسیلیس آذرخش و فروسیلیس غرب پارس متعلق به میدکو چهار شرکت طرح اقتصاد مقاومتی هستند که به بهره‌برداری رسیدند.

وی با اشاره به اینکه کمتر از یک ماه است که پروانه بهره‌برداری شرکت فروسیلیس آذرخش صادر شده است، ادامه داد: در این مدت این واحد مجوز لازم برای توسعه را دریافت کرده است و تعهد داده که ظرف 18 ماه طرح توسعه خود را نیز اجرا کند.

متین خاطرنشان کرد: این رویدادها بیانگر آن است که با وجود مسائل و مشکلات، موضوع ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام فروشی در صنایع معدنی در حال نهادینه شدن است.

وی گفت: شرکت‌های فولادی استان در دوران طلایی خود به سر می‌برند و بیش از ظرفیت اسمی در حال تولید هستند و محصولات خود را با قیمت مناسبی به بازار عرضه می‌کنند.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد