معدن

شنبه و در همایش یک روزه HSEE صورت می گیرد؛

تقدیر از مدیران برتر واحدهای ایمیدرو

تقدیر از مدیران برتر واحدهای ایمیدرو
پایگاه خبری معدن نیوز- ۷ تن از مدیران واحدهای تحت پوشش ایمیدرو دارای سطح عملکرد مناسب ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی ( HSEE) در همایش یک روزه (شنبه ۲۸ مهر)، تقدیر می شوند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، امیر ولدخانی، مدیر دفتر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی ایمیدرو با بیان این مطلب اظهار داشت: برنامه ممیزی عملکرد HSEE مدیران واحدهای تحت پوشش ایمیدرو بر اساس بخش نامه کرباسیان رئیس هیئت عامل این سازمان، از سال 96 تاکنون، در 2 نوبت اجرا شده است. در سال 95، تعداد 29 واحد تحت پوشش بر اساس این برنامه ممیزی شدند و امسال نیز با اضافه شدن واحدها و طرح های فولادی و نیز معادن گل گهر سیرجان، 38 واحد ممیزی شدند.

وی افزود: سطح عملکرد HSEE واحدهای تابعه بر اساس ممیزی صورت پذیرفته به خیلی ضعیف، ضعیف ، متوسط ، خوب و عالی تقسیم بندی می شود.

به گفته ولدخانی، ممیزی عملکرد بر اساس الزامات قانونی و سازمانی در جهت اطمینان از ایجاد و توسعه سلامت کار و محیط است و هر واحد براساس نیازها، ساختار، زیرساخت و عملکرد خود در این ارزیابی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: بر این اساس، امکان مقایسه واحدها با همدیگر به دلیل تفاوت در ماهیت و حجم فعالیت واحدها وجود ندارد و رتبه بندی واحدها اعمال نمی شود.

مدیر دفتر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی ایمیدرو با اشاره به نتایج ممیزی انجام شده در زمینه HSEE واحدهای تابعه ایمیدرو گفت: طبق این ممیزی، 3 واحد حائز کسب سطح عملکرد خوب شده و 4 واحد دارای بیشترین پیشرفت و ارتقا (کسب بیش از 100 امتیاز) نسبت به سال گذشته در سیستم امتیاز دهی 500 نمره ای بوده اند که دراین همایش از زحمات آنها تقدیر می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر 7 مدیر، از 3 تن از مدیران و کارشناسان HSEE برتر دوره آموزشی یکساله ارتقای دانش و مهارت واحدهای تحت پوشش ایمیدرو تقدیر می شود.

ولدخانی خاطرنشان کرد: 59 درصد واحدها نسبت به عملکرد سال گذشته بهبود داشته اند که این موضوع، نشان دهنده توجه مدیران به بهبود ایمنی، بهداشت و محیط زیست واحدهای خود است.

وی ادامه داد؛ در همایش پیش رو علاوه بر تقدیر از مدیران برتر، گزارش ممیزی عملکرد سال 96 و برنامه این مدیریت برای ممیزی سال آتی تشریح خواهد شد.

مدیر دفتر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی ایمیدرو ضمن قدردانی از مدیران سازمان و واحدهای تابعه که از اجرای این برنامه حمایت کرده اند، ابراز امیدواری کرد که با افزایش بیش از پیش توجه مدیران به حوزه مسایل HSEE و اجرای سالانه این ممیزی، شرایط تحقق اهداف HSEE سازمان در ایجاد سلامت کار و محیط فراهم شود.


   shortlink:  
اخبار مرتبط
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد