معدن

ایمیدرو موفق به دریافت تندیس برنز مدیریت دانش شد

ایمیدرو موفق به دریافت تندیس برنز مدیریت دانش شد
پایگاه خبری معدن نیوز- ایمیدرو در اولین کنفرانس بین المللی "مدیریت دانش با رویکرد توسعه" KM۴D تندیس برنز دریافت کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در اولین کنفرانس بین المللی "مدیریت دانش با رویکرد توسعه" KM4Dمحمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات تندیس برنز مدیریت دانش ایمیدرو را به غلامرضا ملاطاهری مدیرآموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو اهدا کرد.

انجمن مدیریت ایران با توجه به نقش مرجعیت علمی خود و جهت ترویج، اشاعه و توسعه کارکردهای مدیریت دانش، با همکاری انجمن مدیریت دانش اتریش جایزه "مدیریت دانش را هم زمان با برگزاری کنفرانس بین المللی مدیریت دانش با رویکرد توسعه" (KM4D) برگزارکرد.

این کنفرانس برای نخستین بار در ایران و با همکاری انجمن مدیریت ایران و انجمن مدیریت دانش اتریش و شرکای بین المللی مدیریت دانش در دانشگاه خاتم برگزار شد. در پایان نیز وزیر ارتباطات به برگزیدگان جایزه مدیریت دانش تندیس اهدا کرد.

شناسایی سازمان های دانشی، ایجاد فضای ارتباطی میان سازمان های دانشی، تشویق سازمان های دانشی در راستای توسعه، ایجاد فضای هم افزایی در کشور در جهت رشد و توسعه اقتصادی و توسعه پایدار وهمچنین شناسایی مزیت های برتر سازمان ها و ایجاد پایگاه دانشی در کشور از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس است.

در میان اعضای هیات علمی این کنفرانس اسامی اساتید بین المللی همچون آندریاس برندنر Andreas Brandner، رئیس انجمن مدیریت دانش اتریش، سارا کامینگsarah Cummings، رئیس انجمن مدیریت دانش هلند و پاول کراس Pavel Kraus رئیس انجمن مدیریت دانش سوئیس به چشم می خورد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد