معدن

ضرورت حمایت دولت از افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک توسعه ای

ضرورت حمایت دولت از افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک توسعه ای
پایگاه خبری معدن نیوز- تیمور رحمانی اقتصاددان و استاد دانشگاه گفت: بانک صنعت و معدن یک بانک توسعه ای است و نقش موثری در ایجاد زیربناهای یک توسعه پویا و پایدار در کشور دارد و از این رو ضروری است سرمایه این بانک مطابق با استاندارد های بانک های توسعه ای افزایش یابد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، رحمانی تصریح کرد: بانک صنعت و معدن یک بانک دولتی است و از این رو ضروری است که موضوع افزایش سرمایه آن مورد حمایت دولت قرار گیرد تا بتواند اهداف دولت را برای تامین مالی طرح های صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار در کشور تحقق بخشد.

تیمور رحمانی اقتصاددان و استاد دانشگاه گفت: بانک صنعت و معدن یک بانک توسعه ای است و نقش موثری در ایجاد زیربناهای یک توسعه پویا و پایدار در کشور دارد و از این رو ضروری است سرمایه این بانک مطابق با استاندارد های بانک های توسعه ای افزایش یابد.

به گزارش عصر خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، وی که در مصاحبه با این پایگاه سخن می گفت با بیان مطلب فوق افزود: بانک صنعت و معدن بازوی مالی و مشاوره ای صنعت کشور است و در حال حاضر در این مسیر به خوبی عمل می کند.

رحمانی تصریح کرد: بانک صنعت و معدن یک بانک دولتی است و از این رو ضروری است که موضوع افزایش سرمایه آن مورد حمایت دولت قرار گیرد تا بتواند اهداف دولت را برای تامین مالی طرح های صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار در کشور تحقق بخشد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد