ورزش بنگاه ها

اروند خرمشهر ۱-۳ مس کرمان/ سلام مس به صدر جدول!

اروند خرمشهر ۱-۳ مس کرمان/ سلام مس به صدر جدول!
پایگاه خبری معدن نیوز - تیم فوتبال مس کرمان با گل‌های مهدی تیکدری، مهرداد قنبری و سجاد حیدری در خرمشهر تیم اروند را شکست داد تا طلسم صدر جدول لیگ یک را برای خود بشکند و برای اولین بار پس از سقوطش از لیگ برتر بر این جایگاه تکیه بزند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، تیم فوتبال مس کرمان با گل‌های مهدی تیکدری، مهرداد قنبری و سجاد حیدری در خرمشهر تیم اروند را شکست داد تا طلسم صدر جدول لیگ یک را برای خود بشکند و برای اولین بار پس از سقوطش از لیگ برتر بر این جایگاه تکیه بزند.
در هفته‌ نهم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور تیم مس در ورزشگاه نفت و گاز خرمشهر میهمان تیم اروند بود.
در این بازی نادر دستنشان تیم خود را با ترکیب مهدی اسلامی، محمدرضا خرسندنیا، فرزاد حسین‌خانی، شروین بزرگ، مهدی تیکدری، مهرداد قنبری، احسان جودکی، میلاد باقری، عیسی پرتو، محمدرضا پورمحمد و امیرحسین عسگری به میدان فرستاد.
تیم مس که از نتایج بازی‌های این هفته کاملاً مطلع بود و می‌دانست با پیروزی در این بازی می‌تواند راه صدر جدول را برای خود باز کند، با شروع بازی به‌مراتب بیشتر از میزبان کنترل بازی را در اختیار داشت.
در دقیقه‌ 14 شروین بزرگ اولین موقعیت خطرناک را بر روی دروازه‌ حریف ایجاد کرد اما مسی‌ها برای رسیدن به گل زیاد معطل نماندند.
در دقیقه‌ 19 بازی مهدی تیکدری بازیکن آماده‌ تیم مس گل اول این بازی را برای مس به ثمر رساند. توپ پس از ضربه ایستگاهی بازیکنان مس برابر تیکدری قرار گرفت تا او با شوتی فوق‌العاده از این توپ برگشتی یک گل زیبا برای مس بسازد.
با به ثمر رسیدن این گل تیم حریف بازی را به جنجال کشید و با دادوفریاد به دنبال اثرگذاری در بازی بود و همین موضوع سبب وقفه در جریان مسابقه شد.
این فریادها در جریان بازی البته بی‌تأثیر نبود و در دقیقه‌ 31 بازی داور مسابقه برای میزبان اعلام پنالتی کرد تا حمید نعمتی با گل کردن این توپ ‌بازی را به تساوی بکشد.
این نتیجه در نیمه‌ اول پابرجا ماند اما حکایت نیمه‌ دوم برای سربازان مسی متفاوت بود و آتش‌بازی آن‌ها در خرمشهر آغاز شد.
با وجود اینکه هوای خرمشهر بسیار شرجی و سنگین بود اما بازیکنان مس با غیرت تمام در زمین دویدند و به دنبال رسیدن به هدف بزرگ خود در این بازی بودند.
سجاد حیدری در دقیقه 61 به جای بزرگ برای مس به زمین آمد تا مس همچنان بوی گل و برتری در این بازی بدهد.
دو دقیقه بعد مس به مزد تلاش‌هایش در این بازی رسید و مهرداد قنبری در دقیقه‌ 63 بازی برروی پاس دقیق تیکدری و با شوتی استثنایی و دیدنی بازهم تور دروازه‌ کارون را به لرزه درآورد تا مس دو بر یک از میزبان خود پیش بیافتد.
بعد از این گل هرچند میزبان بازهم با حاشیه به دنبال جبران مافات بود اما این بار بازیکنان مس با حفظ هوشیاری خود فرصت را به حریف ندادند و تسلیم فشار حملات این تیم نیز نشدند.
در دقیقه‌ 75 مس دو تعویض را در دستور کار خود قرار داد و امین جهان کهن را جانشین جودکی و وحید اسماعیل‌بیگی را جانشین عسگری کرد.
مس بعد از تعویض‌هایش بازهم کاری کرد کارستان تا بازهم تعویض‌های مس رنگی از طلا داشته باشند.
جهان‌کهن تازه وارد در دقیقه‌ 79 پاسی عالی به حیدری داد تا بازیکن طلایی وگلزن این روزهای مس روند شکار تیم‌ها را با گل‌هایش ادامه دهد و بازهم با شوتی زیبا و دقیق گل سوم را برای تیم مس به ثمر برساند و برتری کرمانی‌ها را در این بازی تثبیت کند.
در دقایق پایانی بازی و 8 دقیقه وقت اضافه‌ای که داور برای این مسابقه اعلام کرد، بازیکنان مس با غیرت و تعصب مثال‌زدنی خود و عکس‌العمل‌های دیدنی اسلامی، راه دروازه‌ خود را برروی اروند بستند تا با نتیجه‌ قاطع سه بر یک سه امتیاز بسیار شیرین این بازی را به حساب خود بریزند.
مس با این پیروزی از 9 بازی خود صاحب 19 امتیاز شد تا حالا یکه و تنها بر صدر جدول این مسابقات تکیه بزند. این تیم بازی هفته‌ آینده‌ خود برابر سیاه‌جامگان در کرمان را لغو شده می‌بیند تا در بازی بعد در رفسنجان به مصاف مس این شهر برود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد