ورزش بنگاه ها

درخشش ورزشکاران خانواده مس در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا

درخشش ورزشکاران خانواده مس در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا
پایگاه خبری معدن نیوز - زهرا نعمتی، مریم ایرانمنش، پیمان نصیری و منصور پورمیرزایی چهار ورزشکار و مربی از باشگاه‌های مختلف صنایع مس در رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا بودند که موفق به کسب عناوین و مدال‌های خوش‌رنگ شدند تا جامعه ورزش مس را در این رقابت‌ها سربلند کنند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، درحالی‌که کاروان ورزشکاران جانباز و معلول ایرانی در رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا درخشش فوق‌العاده‌ای داشتند و موفق شدند در عملکردی خیره‌کننده نام ایران را در رده سوم جدول توزیع مدال‌های این مسابقات قرار دهند، ورزشکاران پرافتخار خانواده مس نیز با حضور درخشان خود در این رقابت‌ها نقش مهمی را در این موفقیت ایفا کردند.

پیمان نصیری دونده‌ پرافتخار باشگاه مس سرچشمه که سابقه کسب مدال طلای پارالمپیک لندن را هم دارد، همچنان خط پایان‌ها را با افتخار درمی‌نوردد، در این مسابقات نیز نشان داد که سن و سال برای او فقط یک عدد است و بازهم طلای رشته دو میدانی 1500 متر این مسابقات را به گردن آویخت.

زهرا نعمتی بانوی تیرانداز پرافتخار باشگاه مس کرمان با دو مدال طلای تیمی و نقره انفرادی مسابقات تیراندازی ریکرو این مسابقات را به پایان رساند تا همچنان شکارچی افتخار با تیرهای خود باشد. نعمتی که پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های المپیک ریو نیز بود در مسابقات آسیایی و در جمع ورزشکاران معمولی نیز به رقابت پرداخته بود.

منصور پورمیرزایی وزنه‌بردار باشگاه مس رفسنجان نیز همچنان افتخار بر بالای سر می‌برد و در این مسابقات نیز همچنان پابه‌پای سیامند رحمان پرچم ایران را افراشته می‌کند و مدال نقره این بازی‌ها را با مهار وزنه 248کیلوگرمی بر گردن انداخت.

مریم ایرانمنش از مربیان باشگاه مس سرچشمه نیز به‌عنوان مربی تیم والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران در بخش بانوان حضور داشت که در عملکردی درخشان به همراه تیم ملی والیبال نشسته زنان ایرانی عنوان نایب‌قهرمانی این مسابقات و مدال نقره بازی‌ها را تصاحب کردند.

کاروان جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا درمجموع موفق به کسب 51 مدال طلا، 42 نقره و 43 برنز شد و پس از کشورهای چین و کره جنوبی در جایگاه سوم قرار گرفت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد