ورزش بنگاه ها

سپاهان ۲ مدال لیگ دوچرخه سواری استقامت جاده را کسب کرد

سپاهان ۲ مدال لیگ دوچرخه سواری استقامت جاده را کسب کرد
پایگاه خبری معدن نیوز - رکابزنان تیم فولاد مبارکه سپاهان روز جمعه موفق به کسب مدال های طلا و برنز لیگ دوچرخه سواری باشگاه های کشور در ماده استقامت جاده در اصفهان شدند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در این مسابقات که در حاشیه پارک ها و پل خواجو اصفهان به مسافت 70 کیلومتر و با حضور 60 رکابزن برگزار شد، محمد گنج خانلو از تیم سپاهان قهرمان شد، بهنام آرین از تیم پیشگامان کویر یزد رتبه دوم را به دست آورد و محسن رحمانی دیگر رکابزن سپاهانی بر سکوی سوم ایستاد.
رییس سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه سواری افزود: در لیگ برتر دوچرخه سواری کشور 11 باشگاه حضور دارند که در این مرحله از مسابقات تیم های عقاب تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، پیشگامان کویر یزد، بالابان چابهار، امید نیا مشهد، شهرداری تبریز، مس کرمان، گون آی تبریز و هیات زنجان حضور پیدا کردند.
محمود وفایی با بیان این که این رقابت ها همچنین به منظور انتخاب بهترین ها برای اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا است، تصریح کرد: مسابقات دوچرخه سواری 2019 قهرمانی آسیا در بخش پیست به میزبانی اندونزی و در بخش جاده در ازبکستان برگزار می شود.
رقابت های تایم تریل جاده نیز در جاده نیروگاه شهید محمد منتظری اصفهان به مسافت 30 کیلومتر و با حضور 16 دوچرخه سوار برگزار شد که در آن مصاف ،بهنام آرین از تیم پیشگامان کویر یزد مقام قهرمانی را کسب کرد، امیر کلاهدوز دیگر رکابزن تیم پیشگامان کویر یزد بر سکوی دوم ایستاد و محمد گنج خانلو از تیم فولاد مبارکه سپاهان رده سوم را به خود اختصاص داد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد