فولاد و آهن

ظرفیت تولید فولاد مبارکه به ۱۰ میلیون تن رسید

ظرفیت تولید فولاد مبارکه به ۱۰ میلیون تن رسید
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: فولاد مبارکه با تولید ۱۰ میلیون تن فولاد، سهم ۵۰ درصدی در تولید فولاد کشور را دارد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در مراسم روز ملی کیفیت اظهار کرد: مجموعه فولاد مبارکه در چند سال اخیر به طور قابل توجهی بر روی کیفیت و استاندارد سازی تمرکز داشته است و به دنبال این بودیم که سهم خود را در GDP (تولید ناخالص داخلی) افزایش دهیم که در سال گذشته در راستای همین موضوع حدود 6 هزار میلیارد تومان سود خالص داشتیم.

وی بیان کرد: فولاد مبارکه 2 ماه پیش یکی از معتبرترین جوایز کیفیت جهانی در اروپا را که جایزه گلد است را به دست آورده است.

عظیمیان افزود: فولاد مبارکه با تولید 10 میلیون تن فولاد، سهم 50 درصدی در تولید فولاد کشور را دارد و یکی از بزرگترین بنگاه‌های صنعتی کشور است.

عظیمیان تصریح کرد: یکی از موضوعات و الزامات مهمی که رعایت آن برای ما تبدیل به قانون مهمی شده است، رعایت استانداردهای کیفیت است که توانستیم استاندارد 10002 و 10004 که استاندارد کیفیت رضایت و رسیدگی به مشتریان است را اخذ کنیم.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: در بحث صرفه جویی در مصرف آب قدم‌های خوبی برداشتیم و توانستیم 7 برابر مصرف را کاهش دهیم به طوری که 20 سال پیش با تولید 2.4 میلیون تن فولاد 16.4 متر مکعب آب مصرف می‌شد ولی امروز با تولید 8 میلیون تن تولید فولاد حدود 2.7 مترمکعب مصرف آب داریم.

در انتهای این مراسم با اهدا لوح و نشان برنزین جایزه کیفیت به عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه از این شرکت تقدیر شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد