فولاد و آهن

حمایت فولاد مبارکه از استارت آپ ها از طریق ایجاد مراکز و توسعه اکوسیستم نوآوری

حمایت فولاد مبارکه از استارت آپ ها از طریق ایجاد مراکز و توسعه اکوسیستم نوآوری
معدن نیوز - مدیرعامل فولاد مبارکه در جریان دیدار با مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: چشم انداز فولاد مبارکه دست یابی کامل به تکنولوژی ساخت و بهره‌برداری صنعت فولاد است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، حمیدرضا عظیمیان بر اهمیت بیش از پیش علم و دانش در صنعت و اقتصاد تأ کید کرد و گفت: شرکت فولاد مبارکه قصد دارد با توسعۀ اکوسیستم نوآوری و ایجاد مرکز نوآوری و شتاب دهنده، از استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان حمایت کند و با مشارکت در سرمایه‌گذاری خطرپذیر، به توسعۀ توانمندی فناورانۀ آ نها کمک کند تا از این طریق امکان دست‌یابی به فناوری صنعت فولاد مهیا شود و در این راستا از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان دعوت به همکاری می کند.

در این دیدار مهدی کشمیری مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به وجود بیش از 5000 واحد فناور در 43 پارک علم و فناوری در سطح کشور و 510 واحد فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان خواستار توسعۀ همکاری‌ها با صنعت فولاد کشور و شرکت فولاد مبارکه شد.

در ادامه، مهدی ابطحی رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و رئیس پژوهشکدۀ فولاد با اشاره به دستاوردهای مهم همکاری‌های گذشته و حال حاضر شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با شرکت فولاد مبارکه اعلام کرد: بیش از 40درصد واحدهای فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان سابقۀ همکاری با فولاد مبارکه را دارند و فولاد مبارکه بازار مهم و اصلی عرضۀ توانمندی‌های پژوهشی و فناورانۀ آن هاست. وی همچنین آمادگی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان را برای مشارکت در طراحی و ایفای نقش در اکوسیستم نوآوری فولاد مبارکه اعلام کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد