فولاد و آهن

تولید فولاد خام برترین فولادساز ایرانی با ۱۲ درصد رشد همراه شد/ فولاد مبارکه به تولید ۴.۶ میلیون تن فولاد رسید

تولید فولاد خام برترین فولادساز ایرانی با ۱۲ درصد رشد همراه شد/ فولاد مبارکه به تولید ۴.۶ میلیون تن فولاد رسید
پایگاه خبری معدن نیوز - استیل مینت نوشت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان به عنوان بزرگترین فولادساز ایران، در ۸ ماهه اول سال (۲۱ مارس تا ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸) موفق به تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن فولاد خام شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از استیل مینت، تولید فولاد خام فولاد مبارکه درمقایسه با مدت مشابه سال قبل با 12 درصد رشد همراه بود چراکه تولید این شرکت در 8 ماهه پارسال 4 میلیون و 600 هزار تن بود.

تولید فولاد خام مبارکه حدود 33 درصد از کل تولید فولاد خام ایران در طول دوره مذکور است. مجموع تولید فولاد خام فولادسازان ایرانی در مدت مذکور 20 میلیون و 500 هزار تن بود که 19 درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل یعنی 17 میلیون و 300 هزار تن بود.

این رسانه خارجی به نقل از حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه مبارکه نوشت: تولید ورق گرم گروه فولاد مبارکه در این مدت 4 میلیون و 560 هزار تن بود که 3 میلیون و 780 هزار تن آن در شرکت فولاد مبارکه و 780 هزار تن نیز در سبا به ثبت رسیده است.

وی میزان تولید کل گروه فولاد مبارکه در 8 ماهه اول سال را 8 میلیون و 600 هزار تن اعلام کرد و گفت: طبق برنامه قرار است تولیدات گروه شامل فولاد هرمزگان، سبا و فولاد مبارکه در سال جاری به 9 میلیون و 400 هزارت تن برسد.

عظیمیان هدف فولاد مبارکه در سال جاری را در ابتدا تمرکز بر تامین نیاز داخلی و سپس صادرات عنوان کرد.

گفتنی است فولاد مبارکه در 7 ماهه اول سال هم برترین تولیدکننده آهن اسفنحی ایران بود که تولیداتش به 4 میلیون و 311 هزار تن رسیده بود که البته حجم تولیدات در این دوره ثابت بوده است.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد