بانک و بیمه

تامین سرمایه در گردش و توجه به طرح های توسعه دو اولویت اصلی بانک صنعت و معدن/ طرح های صادرات محور اردبیل مورد حمایت بانک صنعت و معدن قرار می گیرند

تامین سرمایه در گردش و توجه به طرح های توسعه دو اولویت اصلی بانک صنعت و معدن/ طرح های صادرات محور اردبیل مورد حمایت بانک صنعت و معدن قرار می گیرند
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در استان اردبیل توسط بانک صنعت و معدن ایجاد شده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، حسین مهری در بازدید از برخی پروژه‌های شهرستان نمین اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت و معدن یک اولویت اساسی است و باید واحدهای تولیدی و صنعتی به این مهم اهتمام بورزند و وظیفه مسئولان برای اشتغال‌زایی در این زمینه اولویت اساسی است.
وی بیان کرد: تامین سرمایه در گردش اولویت اول بانک صنعت و معدن است که نوسانات ارز در حال حاضر مشکل‌ساز شده و نیاز به سرمایه در گردش وجود دارد و اولویت دیگر اهمیت به توسعه طرح‌های توسعه‌ای است و هم‌اکنون طرح‌های صادرات محور در استان باید مورد توجه و حمایت واقع شود تا زمانی که بتوانیم این طرح‌ها را به سطح قابل قبول برسانیم.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: 25 درصد اشتغال‌زایی استان مربوط به بخش صنعت است که در این زمینه بانک صنعت و معدن آمادگی لازم برای تامین سرمایه و اعتبار با همکاری سرمایه‌گذاران در تلاش است تا سرمایه مالی را تامین کرده و مشکلات مالی را در این زمینه برطرف کند که این موضوع برای ما اولویت اساسی است.
مهری اظهار کرد: بانک صنعت و معدن 55 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن کشور انجام داده است که برخی از این طرح‌ها به بهره‌برداری رسیده و مابقی نیز در حال تامین اعتبار هستند و اقدام برای جذب اعتبار هم اکنون ادامه دارد که امید می‌رود در آینده‌ای نزدیک به اهداف مورد نظر در این زمینه جامه عمل پوشانده شود.

وی با بیان این که یک هزار و 500 فرصت شغلی در استان اردبیل توسط بانک صنعت و معدنایجاد شده است تصریح کرد: طرح فاینانس نیز جذب 19 میلیارد یوروریی را محقق کرده که با تلاش برای تامین زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری تمام سعی و تلاش ما ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب و حرکت به سمت صنعتی‌سازی است که خوشبختانه در این زمینه تاکنون خروجی‌های مطلوبی را به دست آورده‌ایم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد