بورس

عقب گرد بورس به پله ۱۵۹

عقب گرد بورس به پله ۱۵۹
پایگاه خبری معدن نیوز - شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با اُفت ۶۰۳.۵۳ واحدی به پله ۱۵۹ هزار و ۱۴۶ واحدی رسید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد 141.70 واحدی به پله 159 هزار و 891 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در آغاز معاملات از 459 میلیارد ریال فراتر رفت که طی 12 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز شبندر، پارس و شپنا با روند نزولی و کگل، فخوز و وامید فارس با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با اُفت 15.03 شاخص کل به پله 1 هزار و 794 واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 363 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 96 میلیون سهم طی 20 هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش کل معاملات بورس تهران در پایان معاملات از 3 هزار میلیارد ریال فراتر رفت شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با اُفت 603.53 واحدی به پله 159 هزار و 146 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در پایان معاملات از 3 هزار میلیارد ریال فراتر رفت که طی 92 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز شپنا، شتران، شبندر، مبین، فارس و پارس با روند نزولی و وامید با روند صعودی به کار خود پایان دادند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با اُفت 1.09 واحدی به پله 1 هزار و 808 واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 4 هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 682 میلیون سهم طی 123 هزار نوبت معاملاتی است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد