رویدادها و گزارش های ویژه

ارائه دستاوردهای پژوهشی ایمیدرو در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار

ارائه دستاوردهای پژوهشی ایمیدرو در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار
معدن نیوز - آیین گشایش نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار صبح امروز با حضور ایمیدرو و شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در این مراسم منصور غلامی وزیر علوم و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور حضور دارند.

در این دوره از نمایشگاه‌ها 51 دانشگاه، 15 پژوهشگاه، 40 پارک علم و فناوری، 79 مرکز رشد و 14 مؤسسه تحقیقاتی فناوری‌های خود را عرضه کردند.

در این دوره از نمایشگاه شرکت‌های استارتاپی و دانش بنیان نیز فناوری‌های خود را عرضه می‌کنند، 3 هزار و 199 طرح توسط دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و مؤسسات تحقیقاتی ارایه می‌شود.

این تعداد محصول را 199 مرکز عرضه می‌کنند که 58 درصد آن مربوط به دانشگاه‌ها، 5 درصد مربوط به مؤسسات تحقیقاتی، 11 درصد مربوط به مراکز رشد، 5 درصد مربوط به پژوهشگاه‌ها و 16 درصد مربوط به پارک‌های علم و فناوری است.

استان تهران با عرضه 320 طرح فناورانه بیشترین طرح را به نمایشگاه ارائه کرده و رتبه اول را در این دوره از نمایشگاه به خود اختصاص داده است و پس از تهران، استان گلستان 255 طرح، گیلان 131 طرح، مازندران 130 طرح را در نمایشگاه عرضه کرده اند.

هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و ایمیدرو نیز در سالن شماره 7 به ارایه دستاوردهای خود می پردازد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد