اقتصاد و صنعت

انتقال بیش از ۷۶۱ میلیون متر مکعب گاز در روز گذشته/ مشترکین مشکلی برای دریافت گاز ندارند

انتقال بیش از ۷۶۱ میلیون متر مکعب گاز در روز گذشته/ مشترکین مشکلی برای دریافت گاز ندارند
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با اشاره به ثبت رکوردی تازه در حجم انتقال گاز طی روز گذشته گفت:روز گذشته (جمعه، ۱۴ دی‌ماه) ۷۶۱ میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب گاز در خطوط سراسری انتقال گاز کشور جریان یافته است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، سعید توکلی گفت: به دلیل کاهش دمای هوا در نقاط مختلف کشور، مناطق 10 گانه عملیات انتقال گاز همه توان خود را برای گازرسانی ایمن و پایدار در سراسر کشور به کار گرفته‌اند.

وی افزود: بر همین اساس روز گذشته (جمعه، 14 دی‌ماه) 761 میلیون و 200 هزار متر مکعب گاز در خطوط سراسری انتقال گاز کشور جریان یافته است.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران ادامه داد: بیشترین آمار حجم انتقال گاز مربوط به روز 17 بهمن ماه پارسال بود که در آن روز 757 میلیون مترمکعب گاز طی یک روز به سراسر کشور منتقل شده بود.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران اظهار کرد: مناطق 10 گانه عملیات انتقال گاز با به‌کارگیری ایستگاه‌های تقویت فشار و بهره‌مندی از توان نیرو‌های متخصص و جوان، برای گذراندن زمستانی ایمن بدون افت یا قطع فشار گاز آماده هستند و به مردم اطمینان خاطر می‌دهیم که هیچ مشکلی برای دریافت گاز در فصل زمستان نخواهند داشت.

گفتنی است، شرکت انتقال گاز ایران با دارا بودن بیش از 37 هزار کیلومتر خط انتقال فشار قوی گاز در سراسر کشور دارای جایگاهی بی‌رقیب در سطح خاورمیانه است که با بهره‌مندی از دانش و توان متخصصان ایرانی وظیفه انتقال گاز از پالایشگاه‌ها به مبادی مصرف و شرکت‌های گاز استانی را به‌عهده دارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد