طلا و نقره

سکه تمام حدود ۵۰۰ هزار تومان حباب دارد/ طلای ۱۸ عیار ۳۳۴ هزار تومان شد

سکه تمام حدود ۵۰۰ هزار تومان حباب دارد/ طلای ۱۸ عیار ۳۳۴ هزار تومان شد
پایگاه خبری معدن نیوز- هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (یکشنبه) در بازار سه میلیون و ۶۸۰ هزار تومان به خریداران عرضه شد و بنابراین بهای آن حدود ۵۰۰ هزار تومان نسبت به نرخ واقعی آن حباب دارد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز به سه میلیون و 570 هزار تومان رسیده و نیم سکه یک میلیون و 910 هزار تومان فروخته شد.

معامله گران هر قطعه ربع سکه را یک میلیون و 180 هزار تومان و هر سکه گرمی را 645 هزار تومان عرضه کردند.

همچنین در حالی که در بازارهای جهانی بهای هر اونس طلا حدود یک هزار و 285 دلار قیمت گذاری می‌شود، بهای هر مثقال طلا در بازار تهران یک میلیون و 450 هزار تومان و هر گرم طلای خام 18 عیار 334 هزار و 730 تومان تعیین شده است.

در بازار ارز نیز، قیمت ارزهای عمده در صرافی‌های بانکی نسبت به روز گذشته تغییری نداشت و هر یورو 12 هزار و 500تومان و هر دلار آمریکا 10 هزار و 545تومان عرضه شد.

دیروز در سامانه سنا بهای فروش هر یورو به طور میانگین 12 هزار و 455 تومان و هر دلار آمریکا 10 هزار و 650 تومان بود و در سامانه نیما حواله هر یورو 9 هزار و 926 تومان به فروش رفت اما داد و ستدی روی حواله‌های دلاری انجام نشد.

نرخ‌ها در سامانه سنا بیانگر معاملات انجام شده توسط بانک‌ها و صرافی‌های مجاز کل کشور است و در سامانه نیما حواله‌های ارزی مبادله می‌شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد