گفتگو، یادداشت و نشست خبری

مدیرعامل گروه پاترون در گفت و گوی تصویری معدن نیوز؛

به زودی خبرهای خوشی از پاترون شنیده خواهد شد/ پاترون همچنان مسیر تحقیق و توسعه را ادامه خواهد داد

به زودی خبرهای خوشی از پاترون شنیده خواهد شد/ پاترون همچنان مسیر تحقیق و توسعه را ادامه خواهد داد
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیرعامل گروه پاترون با بیان اینکه پاترون همچنان مسیر تحقیق و توسعه را طی خواهد کرد گفت: به زودی خبرهای خوشی از این گروه دانش بنیان به گوش خواهد رسید.
  بزرگنمايي:

سید عباس کلانتر در گفت و گو با چیلان با بیان اینکه این شرکت فعالیت خود را از سال 92 آغاز کرده افزود: از همان سال، تمام متمرکز و انرژی خود را بر روی تولید محصولات خاص و ویژه صنعت گذاشتیم.

مدیرعامل گروه پاترون گفت: در سال نخست فعالیت توانستیم پودر قالب ریخته گری را بومی سازی نماییم درحالی که تا پیش از آن این پودر وارداتی بوده است.

وی تصریح کرد: پس از بومی سازی این پودر، شرکت پاترون عنوان شرکت دانش بنیان را اخذ کرد و توانست محصولات دیگری را بومی سازی نماید بگونه ای که در سال های اخیر جرم های بدون سیمان با باند نانو و ملات سفید دریچه کشویی را که یکی از محصولات خاص و استراتژیک است، در داخل تولید کرد.

کلانتری ادامه داد: این ملات با همکاری فولاد مبارکه بومی شده و مراحل نهایی تست این ملات انجام و مورد تایید قرار گرفته است. کیفیت این ملات در حد نمونه های آلمانی بوده و پاسخگوی نیاز مجتمع فولاد مبارکه می باشد.

وی تولید پوشش های الکترود گرافیتی را از دیگر افتخارات پاترون عنوان کرد و گفت: این محصول برای نخستین بار در ایران استفاده شده و در همین زمینه با فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان، فولاد کاوه جنوب کیش و پاسارگاد و سایر فولادسازان قرارداد داریم. این محصول منجر به کاهش 10 تا 20 درصدی مصرف الکترود شده و در موارد خاص این کاهش می تواند به 30 درصد نیز برسد.

مدیرعامل گروه پاترون اضافه کرد: این شرکت همچنان مسیر تحقیق و توسعه را ادامه می دهد و بر روی محصولات خاص دیگری که منجر به کاهش اکسیداسیون اسلب، افزایش عمر دلتای کوره قوس شده کار می کند. همچنین کار کردن بر روی رینگ های آب گرد، ملات های پلاستیک و ملات های ضد اسید در برنامه های تحقیق و توسعه پاترون می باشد که به زودی خبرهای خوشی در این زمینه شنیده خواهد شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد