گفتگو، یادداشت و نشست خبری

مدیر بازرگانی صنعت ورق آرین پاژ در گفت و گوی تصویری با معدن نیوز؛

واحد تحقیق و توسعه و تضمین کیفیت با هدف کم کردن شکاف میان علم و صنعت فعال است/ هایپرمارکت فولاد در راستای پاسخگویی به نیاز مصرف کننده نهایی ایجاد می شود

واحد تحقیق و توسعه و تضمین کیفیت با هدف کم کردن شکاف میان علم و صنعت فعال است/ هایپرمارکت فولاد در راستای پاسخگویی به نیاز مصرف کننده نهایی ایجاد می شود
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیر بازرگانی شرکت صنعت ورق آرین پاژ گفت: این امید در صنعت فولاد هست که با به اشتراک گذاشتن تمامی داشته ها و توانمندی ها، بتوانیم بخش اعظم نیازهایی که امروز با آن مواجه هستیم و به تولیدکنندگان فشار می آورد را برطرف نماییم.
  بزرگنمايي:

حسین زاده در گفت و گوی تصویری با معدن نیوز اظهار داشت: فعالیت آرین پاژ در دو بخش در حال انجام است که اولین موضوع توسعه علم تا صنعت می باشد و برنامه ما در این زمینه این است که مباحث علمی و دانشگاهی را تا مرحله اجرا و صنعتی شدن دنبال نماییم و تلاش ویژه ای نیز در این خصوص داشته ایم. فیلد کاری دوم شرکت نیز تجارت می باشد.
مدیر بازرگانی شرکت آرین پاژ افزود: شرکت صنعت ورق آرین پاژ به صورت دانش بنیان اداره می شود و قطعا باید شکاف میان علم و صنعت را از بین برده و کم کنیم و در همین زمینه، واحد تحقیق و توسعه و تضمین کیفیت ما فعال است.
وی اظهار داشت: در جشنواره ملی فولاد بخشی از توانمندی صنعت ورق آرین پاژ در زمینه بومی سازی قطعات و تجهیزات را به نمایش گذاشتیم.
حسین زاده ادامه داد: در حوزه تجارت نیز باید گفت ایده هایپرمارکت فولادی را مطرح کردیم و مدیریت شرکت در این حوزه بسیار جدی است. در این باره مجموعه فولاد کشور به گونه ای دیده شده که بتوان کلیه نیازهای فولادی مصرف کنندگان نهایی را پاسخگو بود. این هایپرمارکت با هدف تامین و مرتفع نمودن نیاز مصرف کنندگان نهایی ایجاد خواهد شد.
این امید در صنعت فولاد هست که با به اشتراک گذاشتن تمامی داشته ها و توانمندی ها، بتوانیم بخش اعظم نیازهایی که امروز با آن مواجه هستیم و به تولیدکنندگان فشار می آورد را برطرف نماییم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد