اکتشاف و ماشین آلات

دستاوردهای ایمپاسکو از سال 92 تاکنون تشریح شد؛

اخذ ۲۰ فقره گواهی کشف توسط ایمپاسکو از سال ۹۲ تاکنون/ حفر عمیق ترین گمانه در بخش معدن توسط شرکت تهیه و تولید موادمعدنی ایران

اخذ ۲۰ فقره گواهی کشف توسط ایمپاسکو از سال ۹۲ تاکنون/ حفر عمیق ترین گمانه در بخش معدن توسط شرکت تهیه و تولید موادمعدنی ایران
پایگاه خبری معدن نیوز - ۳۱۲ هزار متر عملیات حفاری اکتشافی طی سال های ۹۲ تاکنون در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران انجام شده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، طی سال های 92 تاکنون انجام عملیات اکتشافی در پهنه ها به وسعت 65300 کیلومترمربع صورت گرفته و این شرکت موفق به اخذ 20 فقره گواهی کشف و افزایش 2180 میلیون تنی ذخایر شده است.

استفاده از روش های نوین و تلفیقی ژئوفیزیک در بهبود عملیات اکتشاف در محدوده های جانجا و هیرد از دیگر دستاوردهای ایمپاسکو در سال های اخیر می باشد.

بر اساس این گزارش انجام اکتشافات عمیق و حفر عمیق ترین گمانه به عمق 1907 متر برای اولین بار در بخش معدن کشور در آنومالی 21 توسط شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران صورت گرفته است.

همچنین ثبت رکورد تولید در مجتمع طلای موته با 602 کیلوگرم و سرب نخلک با 3800 تن در سال 96، توسعه مجتمع نخلک و افزایش ظرفیت از 1800 تن به 12 هزار تن با اجرای طرح Heavy Media و احداث خط جدید کارخانه فلوتاسیون ازجمله دستاوردهای شرکت در تحقق استراتژی ها می باشد.

احداث و راه اندازی زغالشویی سواد کوه، راه اندازی پالایشگاه قطران زرند، راه اندازی پتاس خور و بیابانک، احداث پایلوت و راه اندازی آنتیموان سفیدابه و فرآوری سنگ آهن هماتیتی جلال آباد، بازیابی فلز از سرباره فروکروم و توسعه خط فرآوری نخلک با سرمایه گذاری بخش خصوصی از دیگر دستاوردهای ایمپاسکو طی سال های 92 تا 96 می باشد.

طبق گزارش روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، تکمیل و راه اندازی بخش زیرزمینی سولفوره انگوران، راه اندازی معدن طلای هیرد، راه اندازی معدن سنگ آهن حنار و سنگ آهن گل گهر 5 با سرمایه گذاری بخش خصوصی را نیز می توان از دیگر دستاوردهای ایمپاسکو طی سال های 92 تا 97 نام برد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد