سنگ آهن و ذغال سنگ

ثبت بالاترین رکورد تولید زغال چین در ۳ سال گذشته/ حادثه ریزش معدن در یکی از قطب های زغال چین، تولید سال ۲۰۱۹ را تحت تاثیر قرار می دهد

ثبت بالاترین رکورد تولید زغال چین در ۳ سال گذشته/ حادثه ریزش معدن در یکی از قطب های زغال چین، تولید سال ۲۰۱۹ را تحت تاثیر قرار می دهد
پایگاه خبری معدن نیوز - استخراج معادن جدید در چین، تولید زغالسنگ این کشور را در ماه دسامبر با ۲.۱ درصد رشد به بالاترین میزان سه سال گذشته افزایش داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از وب سایت ماینینگ آغاز به کار معادن جدید و رشد تولید معدنکاران بزرگ چین به دلیل افزایش تقاضا در فصل زمستان موجب رشد 2.1 درصدی تولید زغال سنگ این کشور در دسامبر 2018 شد. معدنکاران چینی در ماه دسامبرسال گذشته میلادی 320 میلیون و 380 هزار تن زغالسنگ تولیدکردند که این رقم بالاترین میزان تولید از ژوئیه 2015 میلادی اعلام شده است.

همچنین پروژه های معدنی جدید زغالسنگ چین در سال گذشته میلادی به ارزش بیش از 6 میلیارد و 640 میلیون دلار رسید که نسبت به سال 2017 رشد نشان می دهد. این در حالی است که معادن قدیمی و آلوده کننده محیط زیست سال گذشته تعطیل شده اند.

با این وجود، پیش بینی می شود عرضه زغالسنگ این کشور به دلیل حادثه ریزش معدن زغالسنگ در شمال غربی چین، در استان شانشی (Shaanxi) با کاهش مواجه شده و در نهایت میزان تولید سال 2019 میلادی را نیز تحت تاثیر قرار دهد. استان شانشی تولید 20 درصد از زغالسنگ چین را برعهده دارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد