فولاد و آهن

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد؛

آمادگی مجلس برای همکاری در راستای برقراری ارتباط میان ذوب آهن و معادن استان کرمان/ هر حرکت رو به جلو در سنگ آهن به معنای ایجاد ارزش افزوده بالاتر است

آمادگی مجلس برای همکاری در راستای برقراری ارتباط میان ذوب آهن و معادن استان کرمان/ هر حرکت رو به جلو در سنگ آهن به معنای ایجاد ارزش افزوده بالاتر است
پایگاه خبری معدن نیوز - حق بهره برداری از معدن اختصاصی توسط ذوب آهن اصفهان جهت تکمیل زنجیره تولید
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به ذخایر غنی سنگ آهن در کشور، حق ذوب آهن بهره برداری از معدن بصورت اختصاصی است. باید تدابیری اتخاذ شود تا انسجام و هماهنگی لازم بین واحدهای معدنی با تولیدکنندگان فولاد از جمله ذوب آهن اصفهان به وجود آید و این واحدها به پویایی و ثبات برسند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به توانمندی معادن کرمان گفت: با توجه به شناسایی یک میلیارد تن ذخیره قطعی سنگ آهن در استان کرمان آماده هرگونه همکاری هستیم تا ارتباط بین ذوب آهن اصفهان و معادن استان کرمان را برقرار کنیم که مستلزم دیده شدن منافع دو طرف در این فرآیند است.

پورابراهیمی ادامه داد: ظرفیت تولید فولاد مرحله عملیاتی است و باید مبنای حرکت سایر فعالیت ها شود. در سنگ آهن هر گام رو به جلو ارزش افزوده بیشتری را به وجود می آورد و ذوب آهن اصفهان اکنون این ظرفیت را دارد و باید مورد حمایت جدی قرارگیرد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: باید دست مدیران واحدهای تولیدی که فعالیت امروزشان به مثابه مبارزه در خط اول جبهه است را بوسید .


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد